spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

bitmiş.

8 Aralık 2009 Salı

şöyle tarif edebilirim şu an ki durumu.elma suyu eğer açılmazsa ben onu açmam, yani durup dururken canım elma suyu çekmez yani şeftali suyu kayısı suyuda çekmez, meyva suyu çekmez ama kola çeker.ama gidip elma suyunu açtım demin.sonrada son sigaramı yaktım.sonra da iyiki yapmışım dedim.
timur un dersine geç gittim cerende geç kalmış ilk defa en önde oturamadık ve o ders uzaktan zor takip ediliyormuş bunu anladık.allahtan bir ara hoca arkaya doğru gelerek gözümün içine bakıp güneymi kuzeymi dedi güney dedim gülümsedi güney dedi o anda o adama olan saygım arttı.sonra düşündüm bence bizim okuldaki en önemli ve süper adamlardan birisi kendisi.yani gerçekten o dersi o adam yüzünden seviyorum.ve kesinlikle son derece saygılıyım =}
spor salonunun şekli değişmiş.bir acayip olmuş.ortası bomboş.neden dedim emoya askere gidicek arkadaşlar var kutlama yapıcaz dedi.sesim çıkmadı çıksa çatallaşmış olacaktı çünkü.boyun eğerek ortamdan uzaklaştım.
ceren bugun ayranı çakallıkla aldı ama sonra parasını ödedim vallahi billahi zamanında aldığımız sıcak çikolatalar ödenmemiş olabilir ama ayranı ödedim =}
şu anki durumu şöyle tarif edebilirim.
bitmiş sigara,izmariti duruyor,elma suyu bitmiş,bardak boş duruyor.bir kız gördüm aynada gözleri kaymış,aklı boş duruyor.
o zaman bu demek oluyor ki bılok bu yazıda burda bitiyor.
hoşçakal.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog