spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

inan bana avukat bulamam.bulmam.

2 Aralık 2009 Çarşamba

benim 1000tane hakkım olsa sipin garidyan olduğunu bilemezdim.belki boru ses için etilerde güvenlik diyebilirdim ama sip aklıma gelmezdi.ve yine 1000tane hakkım olsa çevre dersindeki o acayip fotoğraftaki
şekle bakarak obruk yada dolin diyemezdim.aklıma obruk diyince topuk dolin diyincede koyun geliyor, kafamda bir çukur yada yükselti belirtememişler zamanında.
bir fıkra dinledim bugun pezevenklikle alakalı.bana çok şey kattı bılok sana ne katar bilemediğimden paylaşmıyorum.
bugun mutluyum nedenini bilmiyorum,hidro dersinden kaçmış olmak mı sebeb,sporda cenk vardı diye mi sebeb,mühimmat yüzünden içerde bulunan polat! mı sebeb bilemedim.ama mutluyum.
şimdi fer mesaj attı erkal ayrılmış dedi,ben ona demiştim zaten resimleri kaldırmışlar demiştim,zaten o kıza bence fazla dayanmıştı erkal ama neyse.şimdi yeni kızın resmini atmış bakıyım da sana yorum getreyim.baktım hoş bir kız gibi ama didemede üzüldüm şimdi birden =} sen ne kadar tutarsız bir gençsin deme bana bılok.
oha bilok birşey daha öğrendim çağrıyla gözde birgide fikfikmiş.yani çağrı esraya yüzük almış,gözdede volkana kapak atmış biri ve bunu apoyla cemilin fere anlatmamış olmaları son derece kınanır..
bugun şok olma günüymüş bılok böylece anlamış olduk bunu.
kestane yiyeceğim çok mutluyum gerçekten o kestaneleri görmek bile bana öyle bir mutluluk veriyor ki.bide neden bilmem ama o alisak proteini alınca mutlu oldum içten içe. =} yani neden mutlu oluyorsun deme, oldum belki ali şu reklam broşürlerindeki adamlar gibi olcak diye mutlu oldum,fer olamadı ali olsun =} =} =}
seni kısa kesiyorum bılok.annelerimiz küçükken derdi "misafir gelince şımaıyorsun" berk hatırlattı bugun.sende şımarma bılok.
çok öptüm.domuz gribi dinlemeden.
hoşçakal.

2 görüş...:

FERibot dedi ki...

Soldaki fotograf Ali' nin ilerideki hali olacaksa, olmaz olsun!.. :D

Adsız dedi ki...

cenk'in adı bizden daa çok geçio anasını satiim bi de tanışsan unutursun lan bizi allah seni karetmesin.

Yorum Gönder

Search this blog