spermdin

iyisin.

alay.

10 Aralık 2009 Perşembe

yazmıyorum unutuyor geçip gidiyor sonra üzülüyorum.
geçen salı cerrahla levente gittik pazar gezmesi yapalım dedik ve ömrümüzün en kısa ömrümüzün en soğuk ömrümüzün en saçma pazarını gezdik.yaklaşık 13 dakkada bitti ve bir çorap dahi alamadan uzaklaştık.hava soğuk diye cevoya gitmeye karar verdik.mangonun klasik indirm günleri başlamış.bunu bekleyen her kadın,her genç kız,her kocamış bayan gibi kendimizi alışverişe teslim ettik.parlak trençkot aldı cerrah bende kazak aldım.uzun bir kasa kuyruğu bekledik sonra fer de bizim yanımıza geldi hep beraber yemek yedikten sonra biz ferle spora doğru yola koyulduk,cerrah gezmeye devam etti.
metrobüsten inince biz çubuk krakerci çocugu gömeyi beklerken lidılsizırsın bugun pizza 5 ytl ilanıyla karşı karşıya kaldık ve şaşırdık.dominos'un 22 ytl lik pizzasından sonra 5 ytl bizi mest etmişti.fe sordan önce alıp yemeyi teklif etti.ama ben olmaz dedim.çok istersen çıkınca geliriz dedim oda 3a gelirse bineriz yürümem dedi.neyse sporumuzu yaptık bitirdik sonra çıktık bir baktık 3a koşarak bindik =}  hedefimiz 1 pizza alıp yolda yemekti.ama oraya gidince insanların bu denli pizza sevmeleri ve kuyrukta beklerken karşılaştığımız spor salonundaki amca sayesinde 3 tane aldı fer.aslında adamın bunda bir etkisi olmadı.adını ahmet diye tahmin ettiğim adamla muabbet ettik ve kendisinn bir şirkette genel müdür ve itü mezunu bir inşaat mühenisi olduğunu öğrendik.snra pizza sırası fere geldi ve piizaları alıp uzaklaştık yolda birer dilim pizza yiyerek açlık sınırımızı maksimumdan maksimuma bir kalaya indirdik.sonra bana saç boyası almak üzere çoşkun parfümeriye gittik.uzun uzun düşündük fikr alışverişi yaptık bu sırada pizzalar hala sıcaktı.ve kahvede karar kıldık. sonra herkes evine dağıldı.saçarımı boyattım anneme ve renk kahve falan olmadı koyu ama kızıl oldu aslında sevdim.ertesi gün okul ve spor dışında bir atraksiyon olmadı.
jeymsin bilgilerine laştık bılok.sadece adını öğrenerek kız arkadaşı olsun ailesi olsun sülalesi olsun hatta telefon numrası olsun herşeye sahipiz.ah cenk dedim.oda gitti askere bu arada 15 ay sonra ya gelir ya gelmez belli değil.
neyse bu arada gçen merabalarla karşılaştık kendisi sporu bırakmış çok dertliydi.fer kendisni öpünce biraz kendine geldi.pendikte oturuyormuş eve davet etti feri.ferde ona kafa attı.
dün çarşambaydı.hidroya girmedik.bayrampaşa forum istanbul denilen yere gittik.gidişimizi kolay ve çabuktu.aşırı büyük bir yer ve insanı yoran bir pskoloji sağlıyor.yine mangoya girdik bu defa giz bir çanta aldı.ceren yine o aklında kalan çantayı taktı ama almadı.ama bence o indirm bitmeden cer o çantayı alacak dayanamıcak gibime geliyor =} tabi indirim bitene kadar çanta bitmezse.neyse sonra eve dönü yoluna geçtik.metroda cer ile ayrıldık.biz gizle bayramapaşa maltepe durağında indik.sandık ki metrobüse yakındır.ama nerde bılok nerdeee.allahın s.ktr ettiği bir yerde bulunuyorduk.gizin eteği götüne kadardı ve hava kararmıştı.napıcağımızı bilemez halde millete sorduk herkes farklı birşey söyledi kimseyi dinlemedik ve en mantıklısını yaptık.taksiye bndik.sadece 3 ytl lk uzaklıkta olan bir durak için insanlar bize neler dedi nerelere gidin nerelerden dönün dedi inanamazsın.sağ salim metrobüse bndik diye sevinirken giz kapıda uçtu.ve süslü kadın onun yerini kaptı.giz kadına terbiyesiz dedi kadın sen ne diyorsun dedi gizin saçını tuttu bende bayan bayan brak kızı dedim onun saçını tuttum şöfor bayanlar ayrılın dedi sonra hepimiz birden şöfore daldık ve sonuç olarak süslü oturdu biz ayakta kaldık ve hayatımızın en kötü metrobüs yolculuğunu gerçekleştirdik diyebilirm.
bugun emonun yoğun isteği üzerine salonun fotoraflarını çektik ferle.ah dedim emoya cenk varken neden istemedin bunu.bileydim şarkısnı söyemeye başladı.bende ona burası pavırjim alayına gider uğraşma bizimle g.t oğlanı cemal şarkısını söyledim.sonra kendisi bizi kovaladı ve bizde sporcu kimliğimizle saatte 78 km hızla koştuk yaklaşık 10 m gidebilmiştiiki acıbadem optikte durduk.içerden hüsnü bize bakıyor ray ban ın camları çıkarttık gelin alın nolur diyor biz ise korkmuş bir halde  arkamıza bakıyorduk.hüsnüye uğramadık.çekindik bılok.ama belki yarın uğrarız.belkide asla uğramayız.
neyse sonra zelia ile konuştuk yarın mustafa abraham ile acıbademe gelmelerni söyledik.kabul ettiler.sonra bizde dağıldık.
bugunde böyleydi bılok.şimdilik bitiyorum.
hoşçakal.

1 görüş...:

FERibot dedi ki...

Bu güzelmis he mustafa abraham da koptum zaten :D