spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

zeki müren dişi.

1 Kasım 2009 Pazar

selam bılok.
dün gece esen her rüzgarda açılan camım sayesinde 2 saatte bir uyandım, artık tornavida ile özel bir bağımız oldu,kendisiyle oturup konuştum sapının neden sarı olduğunu falan öğrendim.kendisi şuan camın olmayan açma halkasının yerinde sabitlendi.
bugun pazardı,oldum olası sevemedim pazarları hatta cumartesinden sonra ki gün pazar diye cumartesiye karşı bile bi antipatim vardır.yani sabah kahvaltısında sucuk olması bile durumu kurtaramıyor.
neyse spora gittim fer yine yaptı yapacağını ve uyuycam dedi dün geceden bilgilendirdi sağolsun seside çatalmış hala iyi dedim keyfin bilir,kendi başıma gittim.salonda soğuğu farketmiş ve üst kapıyı kapamıştı acaba dedim açmadı mı cemoli ama ittirince anladım ki bu bir soğuk hava önlemiydi.acelesi veya okuncak bir şeyi, çalışılcak bir dersi olan her genç gibi yine bisiklete atladım. zonguldağın dikme kesitini ezberlicektim kararlıydım tam 22 formasyon bunların yaşları, sürsajları her bi boku vardı 74 dakikalık bisiklet yolculuğum boyunca zonguldağı ezberledim diyebilirm hatta genel bir tekrarımı bile yaptım son 10 dakkada mesaj falan çektim mtv de kate perry vardı onu falan izledim.
salona gittiğimde ilk gördüğüm insan yarmaydı,buna şaşırmadım. sonra ev hanımı biskletteydi ve bir yarma daha vardı ilk gördüğüm.onlarla beraber başladık diyebilirim ,emo da değişik pozisyonları andıran hareketlerini yapıyor beni şaşırtıyordu. ev hanımı emo ya yorgunluktan dert yanarken ses tonunun 898789 desibele ulaştığının farkında değildi. ha olsada pek bişey değişmezdi o ayrı.
74 dakikalık bisiklet yolculuğumun 45. dakikasında çalan şarkı hotel room service di. 46. dakkasında içeri giren insan güzel kaş ve kankasıydı.şarkıya düet yapar tarzda daldılar ve fb gs bjk muabbeti ile ünlü olan bu gençler herzmnki gibi bu konular hakkındaki fikirlerini açık açık yüksek sesle emo yuda aralarına alarak dile getirmeye başlamışlardı ki; 49.dakikada içeri giren insan küt saçtı o geldiğinde çalan şarkı dıt dıt dıt dı dı dıt olan sözsüz şarkıydı o yüzden küt sadece kafa sallayarak eşlik etti o daha galoşlarını giyerken ibrahim girdi ortama ve şarkı değişti adanalıya geçti.
bu gençlerin bu denli birbirleri ardına gelmeleri herhangi bir gruplaşmaya yorulur mu bilemem ucu açık bırakıyorum.belki de tesadüften öteye bile geçmez =}
ayrıca farkettiğim bir başka gerçekte şuydu; pal stationda hotel rum sörvisten hemen sonra çalan şarkı her zamn dır dıt dıt dı dı yani bu da tesadüf değildir sanırım.
ibrahim ,yeni yarmanın boşalttığı selesi en sonda olan bisiklete başladığında ben 62. dakkadaydım.ev hanımı ile küt muabbete dalmış 8 dakkadır konuşuyorlardı, duymakta zorlanmadığım şeyler ev hanımı anne ve babasını kastederek kızımla oğlum evde bekler diyordu küt bunu yanlış anlamış olsa gerek evlilik gibi bi muabbete girdi ev hn. da ben kendimle yaşıyorum çok mutluyum kendimle sadece kendimle diye tekrarlıyordu. geçen sene direkten döndük derken nişanı atmış olduğunu belirtti.ya da burayı ben salladım =}
neyse ev hn. gitti ben hala biskletteydim 70 falandı dakka emo gelip inmicekmisin ondan dedi yok dedim baya rahat bırak hadi biraz şunu yap diyerek eliptikayı gösterdi.tamam dedim 800 de geçerim ama yalan söledim ve 850de geçtim.
neyse eliptikadan sonra mekik aduket ile bitirdim sporu endere uğramaya gidyordum kütte twist yapıyordu ben enderi ayarlarken baya verdin sen dedi ilk geldiğinle ne kadar fark var arada dedi ay saol falan dedim suratına bakınca anladım aslında 89lu göstermiyordu.ama 30da göstermiyordu.26 falan gibiydi. ben de dedim işte 6 kilo oldu falan çok fark etti dedi bende 2 yıldır geliorum dedi 10 kilo verdim dedi. kendisi zaten 1.30 boyunda ve 40 kilo kadar bi insan olunca afallamış gözlerle baktım sen  mi dedim 55 tim iişte artık hep 46yım dedi valla ne güzel dedim.haftaada kaç gün geldiğini,bi ara kilo vermenin durcağını,jeyms ile olan aşkını anlattı durdu.
salondan ayrılırken kendisi yarmayla kahve yapıyordu jeyms görse kıskanıcakları bir durumdalardı. ama ben iyi günler diyerek ortamdan uzaklaştım.buna seyirci olarak tanık durumunda olmak istemiyordum.
hava buzdu bılok.bildiğin kar havası..allahtan zelianın zamanında getirdiği zeki müren dişi modeli bordo hırkam vardı üzerimde.
eve gelince farkettim istifleri,kesitleri falan unutmuş gibiyim.ama üstelemedim.acaba ceren napmıştı ama şimdi ona da soramazdım konuşmuyorduk küsmüştük galba.bu aralar bana küsen küseney.küseney nedir be.ama bugun kendimi kimseyle küs gibide hissetmiyorum. neyse bılok bir sınav bana bişey kazandıramaz ve kaybettiremez diye düşünüp duş aldım o sırada banyodaki radyoda cumadan pazara kaç gün var arada adlı şarkı çalıyordu,trilyeyi hatırladım.fer sürekli zaman hesabı yaparken makyaja 30 dakka verirdi ve o küçük hatta minik aynada zelia ile yarım surat halinde makyaj yaparken 30 dakka bile yetmezdi =}
aynanın fotoğrafı ile bugunu süslüyorum bılok.
neyse kahve içtim sigara içtim kesit istif baktım.
yarın sınav 2 deymiş bunu görüp bi rahatladım.
daha çok zamanımız var bılok anlayacağın.
hoşçakal..

1 görüş...:

Adsız dedi ki...

Sectigin goseller harika artik spor salonunun da kemiklesen kadrosuna dahil oldun tebrikler.. =)

Yorum Gönder

Search this blog