spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

kum boyama.

31 Ekim 2009 Cumartesi

bir yağmur yağdı ki , hiç durmadı.
hava da soğuktu.
camımın açma aleti bozulmuş çöpe attım.camı tornavidayla kapattım.her bir fırtına esintisinde notları havalandırdı.korkunç.
insanın vize zamanında olması tıpkı neye benziyor bilemedim.insanın canı herşey yapmayı tam da sınav zamanı mı ister.
bugun bir hediye aldım özgeye.
ve bugun şaşırdım, umulmadık esirgemeler ile tribe maruz kaldım.
bazen insanlar beni yanıltabiliyor bılok.kendi kendime herşeyin en kötüsünü anlasam bile herzaman herşey benim suçum olamaz.
bugun öğrendiğim gerçekler, küt saç 30 yaşındaymış,kendisi 89lu gösteriyordu,jeyms buna üzülüyordur,belki de olgun seviyorum deyip geçiştiriyordur, ne kadar olgun.. =}
yeni öğrendim cemil han sandığım mimarın adı da cem ilhanmış fer demin söyledi ve adam gözümdeki değerini bir ulama sonucu yitirdi...
adamın resminide koydum harbi adı cemil gibi ama .
sustum bılok.
bu gece karardı yine ay...
haydi bılok hoşçakal.

1 görüş...:

Adsız dedi ki...

Ulamalar bazen hayatta cok onemlidir (bkz: bunu demek dilek olay)

Yorum Gönder

Search this blog