spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

fiş.

8 Kasım 2009 Pazar

meraba  bılok.
artık güzel olsun herşey diyerek giriş yapıyorum sana. ardından günlük tadındaki yazışmalarımıza devam ediyoruz.
bugun pazar,evet sevmem pazarı ama yarın okul yok sınav yok bu yüzden pazar bana pazar gibi gelmemekte.dün gece cansel bizi yemeğe çıkardı,maaşını almış beykoza gittik yemek ısmarladı,annemin sürekli bugunleride gördüğümüze inanamıyorum demesi ayrı bir olaydı.sonrada özsüte gittik tatlı yedik ve dönüştede cans kullandı arabayı.arka viteste unutmasa hepimize heycan yaşatmasa daha iyi olcaktı ama olacağı varmış.yemeğin fişini aldım defterime yapıştırmak üzere sanada skenledim.
herşeyi yedikten sonra 3 gündür yediğim şeylerin haddi hesabı olmadığının farkına vardım.pişman değildim.üzgündüm.o yüzden bugun spora gidip 1000 yaktım ve eve gelip o yorgunluğun üstüne temizlik yaptım.sonra yemek yaptım.ama babam demin dışarı çıkmıştı gidip bana yine süprz yaptığı düşüncesiyle profiterol almış.üzgünüm.
annem yine ananemin yanında kalıyor hemde bugun ve yarın kalıcak.üstelik demin konuştum gripimsi bir ses tonu vardı aman dedim dikkat et.
bugun bu kadar az şey yaptım işte bılok ama gün bitti sayılır.
çevre jeodan sınav var ama çarşamba.bu yüzdendir ki sınav bitmiş pskolojisine sahip olmam.
hoşçakal bılok.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog