spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

ter.

9 Kasım 2009 Pazartesi

merhaba canım bılok.
pembe süper ojelerimle sana yazmak ayrı bir keyif doğrusunu istersen.bugun pazartesi sabah kalkıp bulaşık yıkayıp mutfak temizlemekle başlanılan bir hafta nasıl gider sen tahmin et.yo yo şikayetçi değilim.
kahvaltıdan sonra insanı nasıl bağladığını çözemediğim şu internetin başında kaç saatim geçti bilmem,çevreden özet çıkarayım dedim yine kopamadım şu meretten ama özetn bir kısmınıda çıkardım en azından.
hala topraktayım o ayrı bir mevzubahis.
neyse saat 1630da sipora gittim daha dorusu çıktım evden.içimden geçmiyor değildi hani ama ümidim yoktu =}ama cenk ordaydı bılok bi şaşırdım afalladım kendisine ne tarzda bi bakış attım tanımlayamadım.onun sporunun sonuna yetişmiş olmanın verdiği haz ile bisikleti kullandıkça kullandım.bu arada benden 5 dakka sonra fer geldi cenki soyunma odasında görüp korkup kaçmış.
neyse biz bisiklet sürdük ayı gryllsn sonuna yetişmiştik ben çevreden çıkardığım özetlere bakıyordum,sonra bisiklet bitince eliptikaya geçtim fer o sırada mekik çekiyordu ve etrafımızda yeni başlayan henüz bir isimle yada dıfatla nitelendirmediğimiz bir genç vardı.yarma ile muabbet ediyordu yarma buna dedi ki : beslenmene dikkat ediyor musun? ediyorum etmem mi dedi genç ve saymaya başladı öğünlerde tükettiği gıdaları.
sabah kahvaltısı 5 yumurta 350 gr tavuk pilav ve beyaz peynir dedi aşşağılara bakıp orman yeşillik deniz kenarı falan düşündüm mide bulantım geçsin diye.
ama gnç durmadı devam etti öğlen 3 biftek yiyorum dedi artık suratına bakıyor, eliptikadaki hızımıda 12ye kadar düşürmüştüm.ama durmadı genç ve gelmeden önce 9 yumurta beyazı içiyorum dedi.şiddetle fere döndüm.olamazdı böyle birşey ya daha menüsünün tamamını duymadığım bir genç nasıl oluyor bunları yiyor nasıl bir insan 14 yumurtayı bir günde tüketebliyor diye düşündüm. ki en az 14 akşam yemeğinde yada yatmadan önce mutlaka süte 6 tane falan kırıyordur. inan bılok şerrefsizim abartmıyorum duyduklarıma bende inanmak istemedim hatta ferde istemedi ama öyle hatta yumurtaların sarılarını napıyorlar diye bile düşündük.abi maddi açıdanda zor bi durum yani günde 15 yumurta atsa mideye çocuk tanesi 500 olsa sırf 10 liraya yakın yumurta parası gider ki biftek diyo tavuk kahvaltıda diyor.bence tam anlamıyla baba parası yiyor.kendisine bu duyduklarımdan sonra "aç" ismini takmayı uygun gördüm.
çok komik bir görselim var bil bakalım kim bu saf bılok.
bu arada sinoplu ikizlerden büyük olanıyla muabbet ettik kendisi işsizmiş turizm okumuş kardeşide işletme okumuş master yapmış arıca amerikaya gitmiş ama oda işsizmiş.ailelerinde kalıtsal bir özellik galiba bu.
siperm beyin etrafına yayılan koku ise inanılmazdı kendisi ne kadar yüksek tahsil yapmış olsada bimden bi reksona neyin almayı akıl edememişti.
neyse sonra bedrik geldi ve benim sipor bitince ortamı onunla terkettim.
annem yok diye ev işleri tamamen benm üzerimde gelip birde yemeklen bulaşıklan uğraştım ve hala bulaşık duruyor mutfakta artık sabaha kısmetse =}
öyle işte bilok yarın salı sana serdim halı.
haydi öptüm kapatıyorum.
hoşçakal.

2 görüş...:

Adsız dedi ki...

kendisine takmış oldugun "ac" sifatindan oturu seni kutluorum bu sayede sifatlanmamis olarak akapukturun kardesi kaldi ki ona da "akapunkturun kardesi" diyebilirz aslinda.. =)

nazlı k. dedi ki...

yanlız bi sorun var o akapunkturun kardeşi değil oğlu oluyor abi :D
kız gitmemiş annesi gitmişti.

Yorum Gönder

Search this blog