spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

boktan.

4 Kasım 2009 Çarşamba

bugunu sevmedim bılok.hemde hiç.
bugunkü sınavları atlattık diye sevinip,feci ıslandık diye üzülürken,ananem kalçasını kırmış cansel aradı.
şaşırdım ve afalladım.hasekiye gittim ağlıyıp duruyor.
sinirim bozuldu gülmeye başladım.neyse biraz moral verdim,kaseyi kırmışın bile dedim kadına.anlamadı o ayrı.
annemle çıkıp bi sigara içtik ben eve döndüm o hastanede kaldı anneannemle.
o kadar çok ıslandım ki bindiğim yeni vapurda bile ayakkabılarımdan sızan sular etrafı ufak gölet yaptı.
minibüste para kutularının üstüne oturup geldim.babama da yemek yaptım.
fer merbalarla kanka olmuş sporda baya tutmuş feri adam artık yeni dostu için bi hayırlı olsun partisi düzenlicekmiş.
neyse bılok bugun böle bitsin.
bitsin ve gitsin yarın güzel olsun.
hoşçakal.

1 görüş...:

Gizem Biriz dedi ki...

bugünün boktanlığı konusunda sana katılıyorum..
yağmur altında cer'in şemsiyesinn biçare kalmasıyla bizim sırıl-sıklam oluşumuza mütaakip eve gelip banyomu yaptım.sonra yatağıma geçip kalorifere ayaklarımı uzattım 24.13 sularında uyandığında kaç gün geçmiş nerdeyim nezamn gibi sorular sordum kendime
yani özet konusununda çaresizim..
boğazım acıo biraz ,domuz gribim nüksetti..
artık yarın ola hayrola-böle diince hayrettin koralcığım geldi aklıma. Nedense
nese yarın görüşmek dileğiyle anlamını yarın anlayacağın bir söz sölüorum sana
"Cennetten gelen meleğe adanmıştır."( resim eklemek istedim gözlernle görmeni istedim fakat olmadı)

Cem adrian-Yağmur bgüne gider
mucukk

Yorum Gönder

Search this blog