spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

yani..

3 Kasım 2009 Salı

yarın iki sınavım var hiçbirine çalışmadım,saat kaç oldu umrumda da değiller vallahi.
neyse bılok bugun sabahtan itibaren sana kısa bir özet geçmem gerekirse kalkınca film izledim."sonbahar"
hakkında fazla bi yorum yapmak istemiyorum bence duyguyu yeterince iyi veremiyor.sonra sıpora gittim sporda üst katta tadilat vardı.yarma kürekliyor emo izliyor alide moloz çıkartıyordu.
neyse sporumuzu yaptık uzun zamandır gelmeyen sinopsis ler geldi.çıkarken merdivende karşılaştığımız beyaz atkılı karakuru ferin kapalı halini yadırdayıp durup selam verdi=}
çıkışta bime gittik uzun barkod gördük göz kalemi aldık çokokrem tüpünün fer e yaşattığı mutluluğu tahmin edemezsiin bılok.
sonra bir iğrenç kedi gördük yanmış çirkin hasta ve küçük.kendisi korkak ama atılgandı.tipinin çirkinliğini anlatmak mümkün değil bir görselle yardımcı olmak isterim adını yanık koydum bu arada.
sonra eve geldim sanki yarın sınavım yokmuşcasına rahattım ve hala durumum devam ediyor.dizi izledim hatırla sevgili deki nejdet i bu dizide öldürdüler ama çok enterasan o diziden buna bağlantı kurmuş güzideyi oynatmışlar nejdeti de öldürdüler.ama aynı okan yalabık fotorafçı rolünde bu dizidede..hayırlısı.
işte bılok bugunu kısa kesmem ayrıntıya girmemem tamamen benim sorumsuzluğumdan =} yarın ola hayrola der bitiririm.
hoşçakal bılok.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog