spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

sınava granit girdi.

6 Kasım 2009 Cuma

dün yazamadım bılok.
bugunku fosil yakıtlar adlı sınava çalışmaktan bilgisayarı bile açmadık.giz bizdeydi ve bu yüzden gece 4 30 a kadar ders  baktık en son hatırladığım tavana bakarak notu okuduğumu iddaa ettiğimdi.peki sınavın nasıl geçti dersen bekleyip görecez yorum yapamıyorum derim.ben 40a razıyım 30 da olur.
sınavdan sonra mecidiyeköye gittik çiçek köftede bişeyler yedik.
aklım hep ananemde.
yarın yannda kalabilirim belki.
2 gündür sporada gitmiyordum bugun gittim hemde tek.siperm ilk defa şortla karşımıza çıkıyordu.merabalarla kanka olması sırası bana gelmişti anlaşılan.kendisi ferin adını hatılryamayıp bülent dedi sonra sendemi mimarsın dedi yok dedim sonra işin zor arazi falan dedi baya taktik verdi bi arkadaşı gps okuyarak çok ii para kazanıyormuş çocuk daha 22 yaşında dedi gerçi 22 diyorum sen kaçsın sende okadarsındır diyerek yaşımı öğrenmek istemesine bi anlam veremedim ama neyse.
spor salonunun yeni bir imajı var ayrıca.
bide bugun doğuş benle indi acıbademde yürürken geçen gün cenkle dışarı çıktınızmı diye sordu hala orda kalmış =} çıktık dedim salona kadar kekledim bi güzel sonra daha fazla sallayamıcam dedim ve güldüm kızdı biraz. zaten ceren bana söylerdi dedi =} insanlar bende gerçek hayattada böle şeyler bekliyorlar ama bılok olmayınca olmuyor.
zelayla konuştum,mustafaya bir süpriz hazırlıyormuş güzel bir fikir ve uğraştırıcı ama yapınca baya süper olcak gibi.
bugun
 sınava 15 dakka kala giz ile cer ağlamaya başladılar habuki 3 dakika önce mezuniyet kıyafetlerinden bahsetmiş şimdide ananelerden konuşuyrduk.birinin gözleri dolunca öbürüde başladı bende güldüm =}
ayrıca özgenin suratı asıktı sebep olanlar utansın ayıp denen bişey  var malkafalar.bu kız hep gülsün ulan =}
bugunluk bukadar olcak bılok kısaltıyorum uykusuzum.
hoşçakal.

3 görüş...:

Adsız dedi ki...

neden?bir soru cümlesidir.birçok anlam içerir.ama bugün daha çok soruyorum bu soruyu..inanmak her zaman yetmiyo be nazlı.yüzebilme basıncı kapiler basınçtan büyük bazen.of saçmalıorum.birinin uzakta da olsa artık olmıcağını bilmek bidaa karşılaşma yüzdesinin 0ın altında eksi olması çok koyuyo ya.21sene ne ki daha.off,,oflamak da hafifletmiyo.
bir yıldız kaydı.dilek tuttum.mutlu ol şimdi gittiğin yerde.

Adsız dedi ki...

Bir gün dönüp bakınca düşler
İçmiş olursa yudum yudum yıllarını
Ağla ağla firuze ağla...Anlat;
Bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu
Kiskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze
Sen nazlı bir çiçek bir orman kuytusu
Hüzün büğüsü gibisin sen Firuze
Duru bir su gibi bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgar gibi
Gözlerinde telaş yıllar sence yavaş
Acelen ne bekle Firuze
Acılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan göz bebeğine
Herşeyin bedeli var güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde Firuze..

nazlı k. dedi ki...

sorun ne biliyo musun
yok diye birşeyin var olması yeryüzünde.
sadece bu bütün sorunların sonu ve aslında başı.
ve neden
nedene verebilcek bir cevapta yok işte.
umarım mutludur,acı çekmiyordur ve artık onun soruları için bir yanıt değildir "yok".

Yorum Gönder

Search this blog