spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

ka~bonat.

16 Kasım 2009 Pazartesi

merhaba bılok.
bugun hiç yazasım yok aslında.yani biraz yazsam açılırım kendime gelirim ümidiyle başlıyorum sana.
sabah salona uğradım torbamı bıraktım,emo dediki aynı satanist gibi çıkmışsın resimde dedi,hayırdır dedim meğersem feys buktaki fotodan bahsediormuş,babamı kabul etmiş cansla olan fotomuzu sölüormuş yok dedim aga saçmalama çocuk gibiyim orda aynı satanistsin dedi,üstelemedim okula gidiyorum gençler dedim ayrıldım ortamdan.
neyse cennet modaya uğradık hiç bir şey yoktu,okula geldik.bılok bugun metrobüsün aylıktan 2 kontür yediğine,normal öğrenci insanından 1 ytl bastığına gözlerimle şahit oldum ve kınadım.esnafı kınadım,devleti kınadım,belediyeyi kınadım.pardon esnafı neden kınıyorsun diyebilirsin.eğer biri birşey yüzünden kınanıyorsan bilki diğerinin bir bildii vardr.
okulda bir kahve içerekten nurişe gittik,baya muabbetik ettik,kpss dedi durdu.bde kayısılar 15 25 haziranda geliyormuş onları öğredik.sonra tr jeolojisi adlı dersimiz için ön sıradaki yerimizi aldık,hocanın derste vizeleri okuyacak olmasıyla irkilen milleti yatıştırdım.hoca geldi okuycam dedi dedim hoca olmadı sınavda süre yetmedi çirkeflik yaptım resmen ama hakkımıda savundum yetiştiremedik falan dedim.neyse birdaha yapmam özür dilerim dedikten sonra okumaya başladı,cerenin 83 aldığını duyunca şaşırmış ve afallamıştık,ceren aptala bağlamış na nanasıl olur falan dio bende göz kırparaktan çaktırma diyordum=} hoca benim adımı söyledi benim dedim,hoca sen bir kahramansın dedi ve 90 dedi gülmeye başladık cerenle ardından tüm sınıf güldü.çirkefliğin bu kadarı olabilir gibisinden bakışları üzerimde hissettim.en yüksek notu duygu memet ve olgunla paylaşırken neler hissettiğimi hatırlamıyorum ama cerenle hala gülüyorduk.evet bılok ben bir kahramandım.özge cerene sinirleniyor,sen insan değilmisin şarkısını notalarıyla söylüyordu.
sonra çıkıp yarım nagıt yeyip metrobüse olan yolculuğumuza başladık sipsiyi gördüm.sery menzada ayrıldı,biz özge cer ben metrobüse atladık,özgede yapılacak olan maj değişikliğinden konuştuk ve saçların kesilmesine oy birliği ile karar verdik =} onlar incirlide indi,bense herzamanki gibi.
spora geldiğimde sinops,öğretmenle kankası,ferin apartman barış,ve bir kadın daha vardı.apart barışla yanyana yürüdük ama buna rağmen kolay gelsinden başka laf etmedik baya çenesi düşük kendisi.zaman ilerledikçe kara kuru olsun,merhablar olsun ve aç olsun salona geldiler.sonra sip geldi,fer in yokluğunu fırsat bilip yine şort giymişti,jeyms de tıraş olmuştu,kütle beraber girdiler salona artık gizlemiyorlar ilişkilerini.bugun öğrendiğim bir şey var bılok ahatta iki şey var sip in adı cihan mış.oysa ben rüyamda neyse neyse.kara kurunun adıda görkem.hiç olmadı.ya biz bu isim olayından anlamıyoruz yada ana babalar isim koymayı beceremiyorlar.ufak sinopun doğum günüymüş bugun 28 oluyormuş.büyük sinoplada birebir isimsel tanıştık.merabalarla bençpires makinesinde muabbete başladık,kendisi bunların koşmaktan daha çok yorduğunu söyledi güldüm kelebek desen tamam yani dedim ay ay ay o hele dedi.neyse bayadır yoksunuz dedim iş güç yoğun baya dedi,feri sordu sınavları var perşmeb bitcek dedim.seninkiler nasıl geçti dedi kahramanlık hikayemi anlattım baya sevindi düşün yani diğerlerinin durmunu hala mütevazılık yapıyosun falan dedi,yüksek lisansdan bahsettik sen yaptınmı dedim yok dedi ee askerlik dedim onu yaptık dedi sen dedi gülerek askerliği kasdederek benm askere gidesim yok o yüzden yüksek yapcam dedim =} neyse baya baya konuştuk hatırlamıyorum kpss dedi oda, vatandaşlık dedim amma büyütüyorsun dedi.neyse sonra ev hanmı geldi.bu arada bılok "aç"larda kendi içinde ikiye ayrılıyorlarmış bugun gördüm.birde açın taylana dediği birşey var bacakları için özzel program istedi kotlara giremeyince sinir oluyormuş uzun ince bacak istiyormuş,o an kendimi tutamadım ve kahkaha attım bana baktılar tvdeki vidyoya gülüo modu yarattım.ulan ayı günde minumum 14 yumurta 1.5 kg et 6 ekmek 5 lt süt 800gr peynir 700gr pilav v.s tüketiyorsun ve hala uzun ince bacakmı isitoyorsun yani.hayret birşeysin.hayret.
neyse uzatmıyorum herkes birşeyi ister ama bir kişi alır yani =} ben siporu bitirmiş soyunma odasına girmiştim.o sırada fer hatırlıcaktır karakurunun takma saçlı kızına yarma tıklarken,emoda şuna tıklıcak dediğimiz kadın vardı odada birde ablası olduğunu sonradan öğrendiğim kadın.ben girdim hemen tişörtümü değiştirdim eşyaları topluyordum,bir baktım bunlar soyunmaya başladılar ama bılok öyle böyle değil.kadın sütyenini çıkarttı şok oldum,afalladım çaktırmamaya çalıştım,ayakkabımı koltuğun altından alırken meme ucuyla burun buruna gelmiş olsamda doğal bişey gibiymiş gibi durmaya çalıştım ama olmadı.kadını anlayamadım.altına eşofmanını giymiş ama hala üzerine bir sütyen giyememişti.en sonunda utandım bılok,ortamı terk etmeye karar verdim o sırada ayyakabılarını giyior ama hala bir takke bulamamış halde işlemi gerçekleştiriyordu.sanırım o halde başladı siporada.inan o şaşkınlığımdan sonra öyle çıksa şaşırmazdım.neyse allah sonunu hayır etsin der susarım.
sonrasında birşey yok bılok bugunun.o yüzden sonlandırıyorum seni.
evet bılok kahramanım unutma.

1 görüş...:

FERibot dedi ki...

kara kuru ve diger butun sifatlar bizim icin hep oyle kalacaktir!.. =)

Yorum Gönder

Search this blog