spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

turnusol.

16 Kasım 2009 Pazartesi

canım selam.
bir insan geç yatarsa geç kalkar sözü varya yalan.isterse erkende kalkabilir çok ciddiyim.ha bugun neden ozmn 2de kalktın diyecek olursan benimki rahatlıktan.bu yüzden spora gidememiş olabilirim ama pişman değilim.yarın babalar gibi gideceğim bikaus.bu yüzden sanırım sabahleyin okula giderkene eşya bırakmam gerekebilir.bırakırız yarmayı sabahtanda görmüş olur bir de güne öyle başlamayı deneriz napalım yani bılok.
bugun annemle pazar sokağındaki pazara giderekten karnabahar alıp beni sevindirecektik ama serpil hanım teyze geldi,o gidince de benim gidesim kalmadı diye gidemedik.anneme zorla katı meyve sıkacağını çıkarttırdım.ne güzel aletimiz var kadın saklamış ya. ne bulduysam sıktım bılok.yeşil elma kırmızı elma, mandalina, muz dan oluşan bir meyve suyu yaptım ve arjantin bardakta içtim.çok havalıydım.çokda süperdi.yeşil elma suyunun tadı varya mükemmel diyebilirim.ne bulursam atıyorum içine.yarınki karışımımda havuş salatalık elmadan oluşmasını düşünüyorum ama anneme sölemedim söylesem salatalık olmaz diyecek.halbu ki nerden biliyorsun hiç ömrü hayatında denedinmi ki.gizli saklı meyve suyuda sıkmak varmış hayatta diyip devam edicem yaşantıma.
neyse babam gelince zorladım optmuma gittik.kış gelince konvers giyilmez oluyor bılok bir kalın ayakkabıya ihtiyaç duyuyorum bu soğuk havalarda.bir çizme ile bu açığı kapattık diyebilirim ve benim naylon çizmeleri saymazsak ilk defa spor ayakkabı dışında bi ayakkabım oluyor uzun zamandan sonra ilginç bir duyguymuş,kimseye tavsiye etmiyorum.ya bunları giymessem diye bir pskoloji kaplıyor bünyeyi,üzülüyorsun sonunda giyiyor musun bilemedim.zamanla bunuda görecez.bir şapka almışım ki bılok çok sevdim,baya bişeler topladık annemle babam bu sırada ağzmıza sıçıyor biz onu takmadan devam ediyorduk.adamı çok beklettik haklı ama napalım yani.neyse çıkarken migrosa girdik ve sonun bir karnabahara kavuşmanın mutluluğunu yaşadım.o kadar seviyorum ki karnbaharı yani anlatamam.hergün olsun yerim her çeşidini yerim çiy yerim yemekte yerim haşlanmış yerim fark etmez karnabahar candır.kesinlikle. bi kere şu tpine bak ya biblosu olsa heryere alır koyardım canım benim ya.
neyse pez aldım migrostan.gugıla pez yazdım bılok pez müzesi varmış ya gezesim geldi bununla beraber benmde 3 tane pez kutum oldu 2si kafalı buda kadınlı.bu pez klassik.
neyse sonra eve geldik timurt ödev vermişti yarına onun yapılması lazımdı.vakit öldürdüm biraz. halam şerife dubaiden ufak bir fotoraf makinesi getirmiş onunla uğraştım kurcaladım falan filan.bir bacardi getirmiş bılok 100lükkk.allah yaa içilir cansele mesaj attım hemen =} hayırlısı olsun derim.
özgeyle sezen dinleme zamanı ilan ettik belli bir saat dilimini,onun için sızı benim içinse içime sinmiyor önemli şarkılar oldu.yarası olan gocunuyor evet bılok =} ama herhangi bir yarayı kabullenmiş değiliz.giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir yani.
ne bir granit ne bir cbr bizim için önemli olamazdı.insanlar hala sosis kenar pizzaları yemeye devam etsinler alt kattaki asistanlarada versinler dedim içimden.neyse bılok bunları  uzatmak istemiyorum =}
işte bılok sana bugunden yazacaklarım böyle şeyler yazdığım makalenin öz kısmından bir kesit ekleyip sonlandırıyor,3 gündür kendini eve kapatıp ders çalışan fere başarı diliyorum.
"gümüşhane kelkit,kırmızıysa asit,bende oluyor git-git"
haydi bılok ben kaçar kaz tüyü reflü yastığında fazla horlama sakın.
hoşçakal.

3 görüş...:

Adsız dedi ki...

doğu pontid istediği kadar evrim geçiredursun nazımla sezen patlaması yaşadık ama ce de olsa iyi olurdu .2 de bugün kalktın balım ama buna sebebiyet verdiğim için mutluyum gelir gelmez seni aradım.converse giycez diye yemin ederim kum çıkıyor içimizden zaten okulda bitiyor karamsarlık hat safhada naz harç ustasımı olucaz anlamadım ki yarn ka!gı kompleksi bakalım napcak

FERibot dedi ki...

karnabahari pek sevmem kiyma ve limon ile katlanabilirim

nazlı k. dedi ki...

oldum olası karnabaharı ve pontidleri sevdim helekis bana getirdiği kahramanlık sonucunda pontidin doğusu batısı benim oldu.ortasını paylaşabilirim ama doğusu varya doğusu hatta güney doğusu =}
bigün bize gelin size meyve suyu yapayım.

Yorum Gönder

Search this blog