spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

vespam oldu olalı..

17 Eylül 2012 Pazartesi


uzun uzadıya ayrılıklar yaşayarak o kadar çok şey değiştiriyoruz ki hayatmızda. böyle olunca hangibiri nasıl anlatılacak bilemediğimizden saçmalıyor yine haberdar edemiyoruz birçok şeyden birbirmizi.sana kısa ve öz hayatıma damga vuran şeylerden bahsetmek isterim. büyük hayallerimden birine kavuştum. artık bi vespam bi motor ehliyetim bi motora ait kgs'm var. güzel bir kaskım arkaya binecek insan için kullanacağim 2. bi kaskım bile var hatta. işe gidip geliyorum bazen, bazen olur olmadık yerlerde gezdiriyorum ruhumu, bazen dinleniyor ama nolursa olsun çok seviyorum onu. pasta cila bile yaptım, parıl parıl olmasının yanısıra dokunduğun anda ki pürüzsüzlük hissiyatı etkileyici doğrusu =} hala adım atamadığım hayallerim duruyor bılok, hala kuleye yaklaşamadım bile.ama gün gelicek oda olucak belki sana bir daha ki yazdığımda da onun bi fotoğrafını eklerim bilemezsin ki =}hayatlar değişiyor, insanlar değişiyor..birileri gidiyor birileri geliyor. insan napıcanı bilemez sanarken bir de bakıyor ki güllük gülistanlık heryer. mutlu olmayı heryerde sebep önemsemeden bilmek önemli aslında.o değil de insanlar sarkı yazarken bestelerken neyin kafasını yasıyor ya, neyin kafasını nasıl yaşıyor.gecen sene bugun olimpostaydım şimdi nerdeyse işe girei 1 sene olacak. vay arkadaş..hadi öptüm.cuma beirut var. güzel olması muhtemel.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog