spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

mütevelli.

22 Eylül 2012 Cumartesi

hava güzelliğinden mütevelli durmam dedim evde. gittiğim yer ise unkapanı. motorumla ne kadar saçma yer varsa hepsini gezme kararı aldım. birçok güzel duvar kağıdı arasından uygun gördüklerimi seçtim ve karar aşamasında kalmak üzere terk ettim imç'yi. bu arada unkapanı meşhur pilavcısı varya dükkan açmış orda ve adam harbiden boşuna meşhur olmamış harika pilavı var. ordan sirkeci yapıp geçmiş zamanlardan kalan bi kaç film yıkattım. güzel çıkanlar oldu. çok ayrı bi keyif ya analog makine. zenitim canım.
sonrasında da bi kahve içip evime ulaştım ama dondum. akşam oldu hava sıcaklığı birden bire 7derece düştü ağzım burnumu korsan misali örterekten ulaştım eve resmen. dönerken feribotta en ön sıradaydım.ayrı bir hava ayrı bir heyecan indi inecek kapak diye beklemek değişik..
bu arada dün beirut konseri vardı, vip locamızda içkilerimiz eşliğinde komik güzel değişik zamanlar geçirdik.
sezeni bekliyoruz heyecanla.
kısa ama öz oldu. öptüm bay.


0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog