spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

başlık beni hep zorlamıştır.

2 Haziran 2011 Perşembe

Öyle böyle derken geçen günler arasından bir vakit bulabildim sana bılok.
Yazmadığımdan bu yana çok şey değişti, çok fazla gelişme oldu, entrika, hırs, intikam derken resmen kara melek dizisini çevirdik.
Şaka lan şaka yok öyle bir şey. Ama çok şey değişti o doğru bak.
Değişen şeyler hakkında detaya girmek âdetim değildir bilirsin o yüzden senin bildiğini senden saklamayacağım sadece özellikle açıklama gereği duymuyorum.
Sonunda işten ayrıldım özgürlüğümün 2. Günü bu. Çok sıkılmıştım ay sonu elime geçen para bizi süründürmüyor yürütüyordu  ama bir asya motora da bindirmiyordu işte. O değil de orda kalmaya bir dakika bile dayanamaz hale gelmiştim. İnsanları seviyorum orda ki ona bir şey demem ama ortamı felaket ve egosu bu kadar yüksek insanların arasında ağzına vurup kafasını ezmek istediklerim de olduğu sürece yapamayacağımı anlayıp çat diye verdim istifayı. Pişman değilim bılok =} olmayacağım da…(şirketten gökşenle son fotoğrafımız.)
Bu arada fener şampiyon oldu. Caddede çeşitli kutlamalarda özge, nadir, yıldırım,Cansel ve biz boy gösterdik =} fenerliler komik insanlar bılok. İnsan “nasıl koydu Aykut KOCAMANNN” derken nasıl bir haz alabilir ya adamın soyadı o soyadı koyma ölçütü değil ya..
Çok fena çok fena motor alasım var öyle böyle değil ama. Alacağım da galiba dayanamıyorum bılok. Vespa gönlümün tahtının sahibi ama asya motor pembe ile başlayacağım bu sevdaya =}
Salı günü sınavım var itü de artık geçeyim lan yeter diye bağırasım geliyor içimden ama hala çalışmak  namına tık yok. O değilde Abidin’den iyi haberler bekliyoruz bir de.
Yeni mekanımız öğretmenler evi bılok.Fiyat performans olarak değerlendirilince öğretmen kartımız olmamamınsa rağmen bizi cezbeden sadece fiyatları değil harikülade bahçesi de oldu…
Bu böyle bir başlangıç oldu bılok zaman geçiriminden sonra yazılan. 
Yakında güncellenecek olmandan şüphe duyma.

3 görüş...:

FERibot dedi ki...

Uzun zaman oldu son yazından sonra. ama son cümle bana umut verdi. Hediyem var sana al bakalım..

http://www.fwallpaper.net/pics/Photography/flower/flower_59.jpg

=)

nazlı k. dedi ki...

hediyenin manasını anlayamadım :D

FERibot dedi ki...

icimden geldi hem cicek hem yesil.. =)

Yorum Gönder

Search this blog