spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

vol.1

13 Ocak 2011 Perşembe

uzun uzadıya yazasım var dersem yalan söylemiş olurum bılok.


belki de olmam bilmiyorum ama sorun o değil yazamadıkça geçmişi unuttuğumu sanmam ama unutmuyorum. düzenli olarak tuttuğum bir günlüğüm var gerekirse ordan bakar yazarım ben sana. dün babamın doğum günüydü, kutlamayanlar utansın evet , pasta kesmek için beni beklemişler ertesi güne geçmişken pastayı kestik =} malum 14-24 çalışıyorum biliyorsun.
14-24 vardiyasını sorarsan güzel bir vardiya. bol bol muhabbet ile geçtiğini söyleyebilirim, bu hafta gizde 10.30-20.30 çalışıyo zaten sonrada 11e kadar partlar var,partar 3 kişi bılok birisi cihan kendisi sinema televizyon okuyor ama bence yapabieceği son işi yapıyor her bakımdan hem çağrı merkezi hemde sinema tv olarak söylüyorum, beceremiyor bizi de zor durumda bırakıyor ama çok komik doğrusu. diğeri enes, oda doğuş üni de grafik tasarım okuyor, cumaya olan ödevleri için fotoğraf istedi bende bir kaç tane yüklüyorum şimdi maille onun çağrı alma performansı başarılı kendisi zıpır gibi olduğu için üstesinden geliyor. son part elemanımız ise mehmet oda doğuşta okuyormuş dış ticaret dedi galiba kaçıncı sınıf olduğu sorusuna cevap vermek istemedi uzun yıllardır okulda olduğunu belirtti sadece. sigaraya çıktığım da öğrendim ki dış ticaretten önce de tercümanlık okumuş bu bana özge şerbetçiyi hatırlattı lan şimdi oda onu okumuyor muydu fer doğuşta. neyse ingilizce konusunda bana profesyonel destek sağlayacağını belirtti eyvallah dedik. çağrı ama konusunda kendisi zaten önceden de koçtaş çağrı da çalıştığından tecrübeli havası sergiliyor, spartacus muhabbetlerinden geri kalmıyor. ayrıca bekir'in de çocukluk arkadaşıymış.
neyse dün çok komik birşey oldu gece partlar çıkmıştı gökşen ile ikimiz çağrı alıyorduk 11.20 falandı zaman. gaggenau'dan arıyor birisi 'nasılsın diyor' ama ses tonu rahmetli kemal sunalın inek şaban tiplemesi gibi bu arada kıvırcık ali de ölmüş.o da ölmüş deyince sabah kalktım malum tualete gittim yerde radikalin bir eki duruyor üzerindeki kapakta mezar taşları üzerinde facebook profil kapandı twittır hesap kapandı diyo dikkatimi çekti ve okudum. resmen benim merak etiiğim öldükten sonra bu hesaplar ne oluyoru yazmışlar. google hotmail eğer yakını olduğunu kanıtlayablirsen paylaşıyormuş bilgileri bide öldüğüne dair olan belgeyi.feysbukta öldükten sonra hesabı anıtlaştırabiliyormuşsun yine kanıtların lazım falan ve istatiksel olarak koymuşlar fesbukta şuan mevcut üyelerin %30 a yakını ölü durumda =}neyse sapığa dönelim. nasıl yardımcı olabilirim dedim yine nasılsın dedi gaggenau beyaz eşya dedim beni kıza bağla dedi =} görşmeyi bu şekilde sürdürmeyeceğim iyi akşamlar diliyorum deyip suratına kapattım. sonra gökşeni aradı onada aynı şeyleri söyledi =} gökşen de istediğiniz hizmet bu numaradan verilmiyor biz beyaz eşyalarla ilgileniyoruz onun için başka numaraları arayın deyip kapattı =}
bunun dışında belirli bir atraksiyon olmuyor hafta içi, saat 13.15te alıyor servis beni.
öyle be bılok .bu arada demin modemi açmaya gittim bizim mal kedi içerde fotoğrafta ki gibi yatıyor nasıl bir salak ya anlamıyorum gerçekten anlamıyorum.
bu arada geceden kalma kestane yedim de ben kestaneyi sıcak seviyorum :D
 cumartesi güzel bir şeyler yapmayı bence hakettik diyorum çocukları özlediğimi beliritiyorum her nekadar fer hayatından memnun şekilde bıloklarını yazsa da..

1 görüş...:

FERibot dedi ki...

Günler günleri kovalıyor... Bedri Amca' nın doğumgünü olduğunu bilmiyordum, sevgiyle anıyorum kendisini =)

Yorum Gönder

Search this blog