spermdin

cumartesiydi bılok.

16 Ocak 2011 Pazar

dünden bahsedeyim istiyorum.
sabah uyandım 10 suları do ile konuştuk akşam toplanacaktık ama öncesin de buluşalım demiştik hava güneşli diye bir keyif vardı etrafta.
ortaköy civarı dedim gidelim diye tamam deyip çıktık yola..
2 gibi üsküdardan beşiktaşa gittik, fotoğraf makinesinide getirmişti do, güzel fotoğraflar çektik bize kendilerinin zorla fotoğraflarını çektirten 2 gey vardı.(bkz. tıkla ve gör)
neyse devam ettik sonra bebek aranvutköy derken baltalimanına kadar gittik, borusan binasının hakkında ve önünde konuşurken fer aradı gel dedik herzaman ki gibi siporunu bizden ön planda tuttu.
neyse biz acıkmıştık ama civarda ki lamborciniler, ferrariler maseratiler hatta bentliyler falan açıkca oralarda yemek yiyemeyeceğimizi gösteriyorduk. zaten sadece kağıt helvanın 6 lira olduğunu gördük bir yerde sonra otobüse binerek aktarmamızla oradan uzaklaştık gelip beşiktaş balkon lokantasında yemek yedik =} yolda ve orda konuştuğumuz konu 50 trilyonun olsa kime ne alırsın, 1 trilyonun olsa ya düşürdük sonra, sonra 500 milyar .... do'nun günün anlam ve önemini belirten bir sözü vardı o galley tipi yatı gördükten sonra. zenginin parası fakirin ağzını yorar =} ama o galley midir nedir güvertesi çok güzeldi..... :D
neyse yemeklerimizi yedikten sonra vapura doğru gidiyorduk ki meydanda gündüz fotoğraflarını çektiğimiz gey herifler iyice sarhoş olmuşlar ona buna laf atıyorlar. vapur  ilen geçtik kadıköye geçerken fotoğraflara baktık baya baya beğendiklerimiz oldu.
sonra kadıköyde bay yengeçe oturduk yine. sıra ile gelenleri sölim giz geldi ilk, sem ile fer beraber geldi,sonrasında da cansel geldi.
cansel ilk günden işten istifa etmiş üzerine yağ dökmüş gecenin sonunda olacaklardan habersiz biraz mutsuzdu.
neyse sonra burgerda yemek yedik hadi bişeyler yapalım dedik klasik sokakta durup düşünme olaylarını yaparken birisi go kart dedi ben yapmam dedim ama diğerleri ok dedi bende okko siz yapın dedin. neyse onu da yaptılar koşuyolu kartingte yaptılar sem hepsinin eline verdi diyebilirim =}
sonrasında dedim evlere hayde, önce gizi bıraktık sonra do yu bırakırken sahilde bi sigara içip öyle gidelim dedik sigaraya orelet ekledik önümüz de işeyen utanmaz adamın gitmesinden sonra, bir kaçta enteresan fotoğraf çektik.
geceyi babamın yeter uleyn diye aramasından ve artık çocukları askere yolluycam yoksa kurutluş yok demesinden sonra bitirdik..

2 görüş...:

FERibot dedi ki...

Gay çiftin fotoğrafını gizleyerek eklemen naif bir davranış olmuş.. =) Sahilde işeyenler sonra kaza yapmış diyorlar.