spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

babamın mor poşeti.

2 Ocak 2011 Pazar



 merhabalar can dostum güzel insan sevgili bılok.
2011in ilk yazışmasını başlattım sana karşı işte. hediyelerimizi verdiğimizi o güzide günden başlamak isterim.
toplanmaya başladık herkes hediye paketleriyle gazete kağıtlarıyla eve gelmeye başlamıştı babamın mor çuvalı oldukça dolmuş herkes heyecan içinde hediyelerine kavuşmayı bekliyordu.
tek tek okumaya başladık anıl hariç 3 er hediyelerimiz tamamlanınca artık açtık =}
sana tek tek yazim;
bana Anıl çıkmıştı hiç şaşırmamış korktuğum başıma gelmişti =} şaka şaka.
çk değişik bi radyo almış valla beğendim ondan bklemediğim bir performansı gerçekleştrmişti.
1 mlyonlukta doğuş bana çaldığı çay bardağı ve tabağını getirmişti
el işinde ise fer bi kolaj çalışması ile fotoblokla karşımızdaydı =}
fere do horozlu saat,cansel el işi süper ötesi kravat, bende bir milyonluk kazı kazan almıştım ki o kazı kazandan şansına 8 tl çıkarak kendsnn bugune kadar çıkan en büyük kazı kazan ikramiyesi oldu =}
cansele ben foto makineli kolye, gizem el işi olarak kara kalem portresini ve bir milyonlukta polis seti almıştı.
do'ya cansel vosvos minibüslü eskitilmiş bir araç, bir milyonluk olarak sem kayganlaştırıcılı bişeyler detaya girmyorum =}el işide ben bi takvim hazırlamıştım.
gizeme sem ayakkabılı hoparlör, yine sem yumurtalardan yapılmış mum ve bi milyonlukta cansel maske almıştı.
anıl'a fer uçaklı bir şaraplık almıştı.
sem'e giz elektirik çarpan bir oyun el işi olarak doğuş geniş geniş bir kara kalem çalışması 1 liralıkta fer konfeti almıştı.
hdiyelerimiz bu şekildeyid bılokçum güzeldi eğlenceliydi ve heyecanlıydı =}
şimdi bugunu bitirip bira ara verip yılbalına geçeceğim.
saygılarımı selametle ilettim.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog