spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

vakit tamam.

14 Aralık 2010 Salı

sana herşeyi en baştan uzun uzun anlatmak bütün herşeyi bir mektup kıvamına getirerek piyasaya sunmayı çok isterdim. Ama ne yazık ki şu an ne yeri ne de bunu yapabilecek kadar zamanım var bılok.
sonuna geliyoruz. birileri bunu okuduğunda belki ben o ameliyatı çoktan olmuş olucam. ölmemiş yine insan içinde dolanıyor ona buna sırıtıp milletle dalga geçmeye devam edicem utanmadan..
ama işte birileri bunu okuyana, ben 3 gün sonrasına geçene kadar nasıl bir hale bürünecem, daha kendime ne türlü işkence yapabilecem neler hissedip dışa vuramıyacağım ve içime atıp merakla bekleyeceğim bilmiyorum..
bilmiyorum bilemiyorum bılok.
ama sana anlatacak hikayelerim bitmedi henüz bunu bil =}
ama yeni hikayelerim de karşına 3 yada 4 tane göbek delikli biri olarak gelebilirim.
gelebilirsem tabi .

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog