spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

kesesizimbugunlerde.

28 Aralık 2010 Salı

yıkılmadım ayaktayım bılok
karşındayım safra kesesizim. sağlıklı dinç genç ve artık ne bulursam yer pozisyondayım.
pek hoş bir tabir olmadı ama verdiğim kiloları almam an meselesidir yediğim nutellanın tatlının haddi hesabı yapılamazken çok yakında fer'in s....mat adlı siteden güzide arkadaşının boyutlarına ulaşmam da(120x180 cm)(bkz:sağda ki kırmızı yuvarlağa zor sığan hatun) an meselesidir. anmeselesinin yanı sıra hacim meselesi, alan meselesi, yüzölçümü meselesi.
şimdi sana ferin bu internet aleminden gıdısı olana kilosu olana bankacıya muhasebeciye ulaşma çabalarını anlatmıyacağım tasvip etmiyor onaylamıyorum çünkü. madem kilosu 80in üzerine çıkanlarla işi olacaktı ona 140tan 80'e inen işyerinden birini önermiştim =}
bugun fizyi kapattılar üzüldüm, cidden içim burkuldu yalan değil.
ameliyatım harikulade geçti bana kalan armağanı ise göbek deliğimle beraber civarında 4 delik olmasıdır ayriyetten ameliyat olmam sebebiyle canlarımın bana aldığı çok istediğim mükemmel çantayı asla unutmam =} her ne kadar ben narkoz etkisindeyken hasta odamı yemekhaneye çevirselerde hepsni çok sevdiğimi belirtmek isterim =}. aüi'ye teşekkürlerimi sunup artık raporumu göndermesini temenni ediyorum.ayrıca ameliyatımın cd'si elimde mevcut seninle paylaşırmıyım bilemedim.
yılbaşı için kendi aramızda çekiliş yaptık bılokcum. kimse kimseye kimin çıktığını bilmiyor.
heyecan ile herkese sormama rağmen tek bir kişi dışın da kimseyi bilemiyorum. onu da sana söylemiyorum okunur falan filan göte gelmeyelim şimdi.
hayat iş yerinden raporlu olduğum için çok güzel bu sıralar =}
yeni yıl için mimar sinan'da partiye davet edildik grupça oraya gitme planlarımız yüksek olasılıkla gerçekleşecek gibi duruyor.
parti dışında ki planları bi bilsen bılok bir bilsen....
seni özlemişim =}

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog