spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

gökgürlüyor.

23 Kasım 2010 Salı

çüküdüşük bugun uydurulmuş bir tamlamadır bılok ama buna inanıp eveeet evet hatırladım diye bizi onaylayan doğuş'a selam olsun.. eksada dedi fer meksika da çükü düşüklere verilen addır, evet dedi. evet duymuştum hatırladım.
kendisini tebrik eder hayatta başarılar dilerim =}
bugün iş normaldi, hayat sıradandı, gün geçiyordu, yağmur başladı.
do, nev, berk, sem okula gitmişler avcılara, dönüşte buraya geldiler, cevizde oturduk, fer de geldi. yağmurun açısal boşalmaları! oldu arada.. do'nun süper bir hediyesi vardı bana =} hediyeye ulaşmak için geçtiğim yolları anlatamıcam sana...
hepatit çıkmadım bılok, ilk testimin sonucunda.,
nev yarın sabah 6'da uçağa biniyor. trabzona dönüş başlıyor.
biz yine rutine devam...
öylesine yazdım sana bugünü.. boş geçilmesin aklımıza bişeyle gelsin diye.
feysbukumu kapattım. içim huzur dolu.. yok arkadaşlar röportaj yok kim siki tutmuş, yok bilmem ne, olur olmadık rahatsızlık hisleri falan gerek yok dedim. iyi de ettim.

seni kapatmam lan korkma.


0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog