spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

şimdi.

23 Aralık 2009 Çarşamba

bazen bazılarının bazı şeyleri bilmeleri için, illa bazılarının gelip bazılarına birşey söylemeleri gerekmiyor.
hissiyat var.
arkamdan konuştuğunuz için arkanızdan konuştum.merak etmeyin yüzünüzede söylerim.bu aralar hiçbirnizi sevmiyorum. çıkar ilişkisi ve karmaşık bir şekilde herkesin birbirni kandırdığı ve kendilerini bile buna inandırıp durduramadıkları ve ne olduğunu düşünmeden kendisini erişilmez ulaşılmaz ve paylaşılmaz gören herkesten nefret ediyorum.açık açık söylüyorum nefret ediyorum. şu saatten sonra umrumda olmaz,beynimi doldurmaz,kalbimide kıramazsınız =}
ve bunu yapacağım için şimdiden kendimden özür diliyorum.yüzünüze bakarak sizin yaptıklarınızı yapıcam.ama sadece size bunu yapıcam.ama biliyorum sizde beni pek önemsemezsiniz ;}
ama bilin ki fazlada hafife alınmam sizin açınızdan tehlikeli olur.yoo bu bir tehdit değil.olamazda.sizi tehdit edecek kadar önemsemediğimi anladım =}
sakın kendinizi hayatımdaki önemli kişilklerle karıştırmayın.onlar kendilerini sizinle karıştırmıyor çünkü =}
hoşçakalın.
yada defolun.
=}

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog