spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

№ ℗

27 Aralık 2009 Pazar

yok ders çalışmamak için herhangi bir sebebim yok.ama kendime bulduğum o kadar güzel bahanelerim var ki.
hele de bütlerin varlığının insanın üzerinde bu denli bir rahatlık yaratması nasıl birşey bilemezsin bılok.son sene falan önemli değil.
insanın final zamanı içesi gelmesi nasıl birşey bilemezsin bılok.farkettiysen sen hiçbirşeyi bilemezsin bılok.ne izmir ankara erzincan okyanusunun neotetisin sol kolu olduğunu,nede bunun kapanmasının alt eosene denk geldiğini bilemezsin.
sen benim sana yazabildiğim kadar olduğuna göre,bir bakıma benim aklıma geldiği kadarsın.
hiçbirşey yapmak istemiyorum.sanada yazmak istemiyorum.
o yüzden.
bu yüzden.
bir süre belki de ayrıyız.
hoşçakal.

2 görüş...:

Gizem Biriz dedi ki...

o hiç bişey yapmama isteğini saçma şeyler yaparak gideriyorum saat 20.32 olmasına karşın koskoca toroslar karşıma dikilmiş özete yaz bizide diyolar oysaki son ders daymınd bile gelmemiş isak anlatmış dersi özetim bitince naparım bilmem ama bütleri sewerim kalıcağımdanda eminim .karşılıklı aşk bizimkisi..
yukarı daymınd yazınca aklıma elmaselmas geldi napıodur acaba şimdi" polatlara" yemeğe gitmişlerdir belki..
sanırım ojelerimi çıkarmanın zamnı geldi uğraşmam gerekn bişey çıktı .mutlumuyum diye sorarsan mutsuz değilim evdekilerle kavga etmeme ramen..
hadi allha emanet ol ..

nazlı k. dedi ki...

ben mutlu değilim.
mutsuz hiç değilim.
polat olsun elmas olsun umrumda değil.
ona bir çift lafım var.
çek git!

Yorum Gönder

Search this blog