spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

bir başlık bulabilseydim eğer bu kesinlikle sümük olmazdı!

20 Aralık 2009 Pazar

"senin hakkında olur olmadık insanlar saçma sapan şeyler söylemekle kalmıyor ordan burdan atıp tutuyorlar.
inandım sanma.
ama şüphelerim yok dersem sana ilk yalanımı söylemiş olurum.aslında haksızda sayılmazlar bence sen herkesi ayakta uyutan şişman bir tonbalığısın.ne akvaryuma sığarsın nede bir ağ ile durdurulabilirsin."
dün bilecikteydim.bir tünel için sabah 4te uyandım ama pişman değilim yine olsa yine yaparım.kesinlikle.ha günün sonunda elimde kalan bir baret bir yelek var sayımda eksik çıkmış olabilirler ama benim bir suçum yok.eğer illa var olmalı diyorsan,tek suçum yeşil gözlerim =}=}.
bu aralar herkes deli tek ben değilim.
yağmurlar yağıyor oldukça oldukça fazla halde.neler olup bitiyor bilemezsin bılok.mesela bizim kedi ayısı 9 kilo çıktı.bildiğin öküz.
bugun bir kaçamak yapıldı bilen bilir,bilmeyene gerek duyulmamıştır.bu işler böyledir =}ondan sonra babamla büyük çamlıcaya çıktık o kadar güzeldiki yani ferahlamak için illa tepeye çıkması gereken tek insan belki de benim ama bundan gerçekten pişman değilim.babam orda köyde kuzuları akşam süt içtikten sonra otlamaya götürürlermiş lütfüyle beraber,sonra köprünün ışıklarını gösterdi o kadar yıldız olurdu yukarda dedi.birisi kayınca onu takip ederdik,ettiğimizi sanardık dedi,ve o takip edip ulaştığımız yerde yıldızı bulduğumuzu sanardık,ama sonra öğrendikki onlar ateşböceğiymiş dedi.bilmiyorum neden ama gözlerim doluyor buna =}
ben sürekli "elektirk olmasa"yı düşündüm şehri izlerken. en çokta elektirik olmasa neye üzülürdüm diye düşündüm.spor ayakkabı geldi aklıma ilk.şimdi gugıla elektrik olmasa yazdım ve yaklaşık 1.950.000 sonuç çıktı.dünyanın en gerizekalısı şunu demiş "Elektrik mi?:D elektrik olmasa şuan sen bunu okuyamazdın çünkü böyle bir alet olmazdı " kendi aletinden bahsediyo sanki he ne dersin.neyse.sinirlenmiyorum.
eğer ben tanju okan olsaydım ve benim içkim sigaram adlı şarkıyı şu zamanda yazacak olsaydım ;benimen iyi dostum gugılım, ve bişeyim derdim.elbet o an ilham gelir ve bulurdum ama şimdi bulamadım.hayır bılok,bıloğum demezdim.
belediyenin bence iyi akıl ettiği bişey var bu dürbünler.onlardan baktım beykozdakinden çok daha güzeldi bu defa gördüklerim.saphire binası o kadar fark atmış duruyordu ki diğerlerine etkilenmedim dersem yalan olur.
hayır çok sıkıldığım zamanlar oluyor.insan sevmediğim zamanlar oluyor.insan sevemediğim zamanlar oluyor.istesemde sevemeyeceğim insanlar oluyor.
bunlar için suçlu olarak kendimi görmüyorum.aslında ben bunun için bir suçlu aramıyorum.zaman diyorum.
sadakatsiz olma bılok.seni seviyorum en azından.
şimdi hoşçakal.bugun kestane yedimde başladım =}

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog