spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

api gravity

17 Aralık 2009 Perşembe

insanlar hayatlarına yeni bir sayfa açınca sana yazılmaz sanma bılok.bu tamamen tesadüften ibaret.tesadüf ve benim bu aralar hiçbirşey yapmak istemeyip süürekli uyumam geceleri yataktan gebericek gibi kalkmam acile gitmemizle falan alakalı.seninle hiçbir ilgisi yok.içten içe bana "dön dayanamıyorum artık,dön bu ne çok yanlızlık,çık gel ne olursun apansız,hadi dön" diye şarkılar söylediğini,gelmeyince "eski bıloklara baktım,daldım bir sigara yaktım,profiline bir mermi çaktım,gelmezsen gelme" diye mırıldandığını duyar gibiyim.
kızma bılok.
bu aralar herkes deli.tek ben değilim.inan ki.
hayatı seviyorum ama bazen nedense çabuk ölücem gibi geliyor.sonra düşünüyorum ölsem annem babam cansel bitek yokluğumu çok fazla hisseder,herkes gün içinde birşeye gülebilir ama onlar gülmez gibi geliyor.nedeni yok bılok içini karartmak istemiyorum paylaştım kendi duygularımı.ölesim yok ama merak etme.
neyse bu aralar havalar çok soğuk.kanada -5 olabilir ama buranında hissedileni 0a yakın.ayı gris bugun kapadokyadaydı.peri bacaları arasında bi ev buldu kendine çok mutluydu orda haşlama yengeç bile yaptı.gerçekten. ve şunu öğrendik bugun.saat 13tede ayı gris var.
yeni bölüm sanırım şu saaterde oynuyor ama televizyonu açmadım.yarın fosilden kuiz var.ne gerek varsa böyle şeylere bilmiyorum ama yapıyorlar işte.insanlar bazen hiç istemedikleri durumlarla karşı karşıya kalıyor ve hiçte birşey söyleyemiyor ya bu da onlardan birisi.o adamı hç sevmiyorum.bölüm başkanı diye saygım var ama sevmiorum.aslında gayet kolay bir ders ama öyle hallere sokuyorki 70 yaşına gelmiş entel görünmeye çalışıyor.sen kime neyi ispat ediceksin, nedir amacın.antiklinal olmaya yaklaşmışın hala bir şekilde kapan geometrisi oluşturamamışsın. tamam işte bölüm başkanısın yeter.
saçlarımı kestirdim bılok.ben çok sevdim.benim kadar seven olmadı ama ben sevdim.güzel oldu güzel.sıkkınlık gelince dayanamıyorum.
yılbaşı için bir plan yaptık.birçok seçeneğimiz vardı acaba dedik bu sene canlı canlı gidip vikroya sikrıt defilesnimi izlesek sonra dedik boşver,serdara gidelim koparız,kesmedi sürekli gidiyoruz olmaz şimdi yılnaşında farklı birşye yapalım dedik,hayko cepkin dedi fer yok dedim hayatta gelmem.sonra onur aradı fern kuzeni illa gelin de gelin yılbaşında toplayın herkesi gelin,bizde kıramadık tamm dedik yani onura gitcez zela fer canan onura ayarlanıcak kız pınar ve belki zelanınki mustafa.kadro kesin değil henüz gerçi bizde son dakikada kendimizi bir italya uçağında milano hava alanında yaprak dökümü sedefin terasında kathedralin karşısında bulabilirz ama sen onura gitcez diye bil bılok.


spor salonunun kadrosuda tamamen değişiyor bılok.giden dönmüyor çünkü.yeni yeni insanlar bizim zaman dilimi değişikliğimizden mi gidenin yerini doldurmak için mi bilinmez.karınca falan var yeni mesela fazla girmiorum yeni insan betimlemelerine.ama yeni bir oyunumuz var salonda.emonun çok değerli yuvarlak bir ışığı var renkli renkli onu yakıp durduruyoruz ve hangisinde duracağını tahmin ediyoruz.artık twistin geleneksel oyunu bu.ayrıca yarmada bir göbek var ki bılok 2 katlı nişan pastası çıkar.söylemeden geçemicem.kendisi ne kadar siper alsada belli oluyor.bugun vakıftan para çekecekti fer bende ufacık elmalardan yiyordum tipi tatlı kendisi tatsız olanlardan bir baktım melehat hanım apartmanı şaşırdım fer ne bakıosun kadınamı diyince dedim melehat o da bir şaşırdı.ayrıca o dayı ayrık yazdım dikkat =} melehatin şok zyxelin üzerine gelmiş zeynep tanselle bunu daha paylaşamamıştık.
cumartesi eskişehire gidiyorum bılok.tünele.güzel geçiceğini düşünüyorum.şehir dışına çıkıcağım için ayrıca mutluyum.sana renkli bir kart atarım.


şimdi içeriden kestane kokusu geliyor bılok.evet gidiyorum.çünkü çok seviyorum kestaneyi.
hoşçakal.

3 görüş...:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FERibot dedi ki...

Ya o degil de su renkli zamazingoyu bulmak icin google a ne yazdin merak ediyorum.. :D

nazlı k. dedi ki...

renkli disko ışığı yazdım çıktı gg de satılıktı ama demin baktım kalkmış satılmış =}

Yorum Gönder

Search this blog