spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

4321.

2 Aralık 2009 Çarşamba

bayramda kapalıydık bılok.anladın zaten uğrayamadım,herkesin bayramını kutladım ama senin kutlamadım.gerek duymadım.
bayram boyunca neler yaptım biraz değineyim sevgili bılok.ilk gün ziyaretle doluydu,2.günü düşündüm ciddi ciddi,hiç hatırlamıyorum,annaneme gittim onda kaldım evet evet.ev işleri bayram süresincede elimden öptü,2.günde annaneme gittim annem zaten ordaydı gece orda kaldım,çok sıkıldım diyemem tv izledim.ferhat göçerin bir programı vardı selami şahin gelmişti.kendisine ait olan bestelerin bir çoğuna şaşırdım bılok.helal olsun dedim içimden o esnada annemin sırtını ovuyor annanemin de horultusuna itaat ediyordum.
ertesi gün özgeyle buluştuk taksimde bayram hala devam ediyor günlerden pazar olmuştu.batunun çalıştığı bir kafe var taksimde yeni açılmış tanıdıklarının oraya gittik oturduk.güzel hoş ve boş bir mekan.sonra ferlerin yanına uğradık onları ben 5 kişi sanarken 56 kişi çıktılar fazla durmadık sıkılmamıza bile zaman tanımadan ordanda uzaklaştık.sonra taciye gittik,tacinin orda yer yoktu ama 2kızın masasına zorla oturduk 3 5 şarkı dinledik onu ve küçükkahramanı görüp ayrıldık sonra canseli alıp yemek yedik sonra özge gitti canselle biz terkos falan yaptık ferle cananda bize katıldı alilerin konsere gittik.gittiğimizde son şarkının son dakikasını yaşadık açıkcası çok üzülmedim kafam kaldıramıyor o müziği fazla.neyse ordan çıkıp tekrar batu kafe yaptık sonra burak geldi sonra oturduk sonra kalktık eve geldik.doğuş geldi o gece bizde kaldı.ertesi sabah bayram hala devam ediyordu.o günden aklımda kalan sadece ferin satışa uğratmasıyla sporu tek başıma yapmam oldu.
ve bugun bılok bugun de öyle elle tutulur birşey olmadı doğrusu bu arada dün salak sip salonda telefonunu unutmuş çalıp duruyor melodiside nuri alço!tam kendine uygun bir melodi bulmuş.
insan gezmeyince sana da fazla birşey yazamıyor blok aydınlatamıyorum seni.ama yarın sabahhın köründe okulum var malzeme çıkar gibime geliyor.bu gün doldurmalarını bir yana bırakalım yarın yeni bir sayfa açalım.
haydi bılok hoşçakal.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog