spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

pig.

25 Kasım 2009 Çarşamba

youtube jackere inat yaşıyordum bılok ben yutupu açamayıp kotamı aşmayıp mutlu bir hayat sürerken,ne olduysa herşey onu indirmem yutupa adım atmamla başladı.sürekli yutuptan izlicek bişiler bulmam sonucunda bugun itibariyle kota da 5e yaklaştı daha bu aydan kalan 5 gün var üstelik.battı balık yan gider deyip sürdürüyoruz hayatımızı.
sana dün yazmadım çnkü hastalık beni buldu bılok ne yazıkki .ama beynimi kontrol altına alıp hasta olmadığıma inandırıyorum,adaçayı ballı limonlu su falan içiyorum,yataktan dışarı pek adım atmıyorum,en önemlisi bugun sporada gitmiyorum.
bugun zaten grev vardı dünden itibaren okul olurmu olmazmı diye düşünüyorken sabahleyin kendimi okula gidecek gibi bulamadım.ha okul olmuş o ayrı.ama çabuk toparlanmam için böyle bir süreç beni beklemekteydi.
dün sporda en çok ilgimi çeken sinopsun fere karşı olan tavırları oldu,ikisi birden değişikler.aslında şöyle betimleyebilirim,biz onlara ve onlar gibi insanlara kendi aramızda mal derken,toplum içinde ayıp olmasın diye naber diyoruz...
yarın bayram arifesiymiş bılok,nedense hiç sevmiyorum bayramları hele kurbanı hiç.ama napalım örf adetlerimizi küçükken bize sormadan kabul ettirmişler devam ediyoruz aynı şekilde.düşündümde bugunde okula gitmedim yarında ders yok bayram tatilini tam 8 gün yapmış olucam.vay canına yarı sömestir.
fer telefonunu beynime sokmakta gün geçtikçe ilerliyor bılok kendimi kontrol edemiyorum yarın birgün yeni bir telefon almış olarak karşına çıkarsam şaşırma.
neyse bılok sana oldukça kısa yazıyorum ter bastı yine beni,peşimden bir domuzmu kovalıyor ne.
haydi hoşçakal..

1 görüş...:

FERibot dedi ki...

Telefon icin neyi bekliyorsun al, gitsin opuldun... :D

Yorum Gönder

Search this blog