spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

oasys

19 Kasım 2009 Perşembe

galiba grip banada bulaşıyor.olabilir mi,neden olmasın,hayırlısı olsun.
bugunmecidiyeköydeki topuz ile kısa sarı saçın kavgasıyla başlayan günümüz özg cerrah ve benle devam etti,mecdiyeden direk taksime geçilip metorunun olur olmadık bir yerinden istiklale vardık,bugun alınması şart lensler vardı,istiklalde ki optikler fiyatı 80den açtı yuh dedik atlas terkos derken mecidiyeye dönelim dedik,cerrah bugun timbır alıcaktı dedikti tophaneye gidelim ordan bakalım ara sokaklardan aşşağılara inerken birkaç fotoraf çekip tophaneye ulaştık,hatta bunu özgeye belirten bir çocuk oldu burası tophane dedi bir yandan tavlada dübeş atmışken.cerrahın rengi yoktu timbırcıda,kaçak olarak binilen tramvay ile eminönüne geldik,olur olmadık dükkanlara girdik çıktık ve sonunda süper ii bahçelievlerli zümrütlerle tanıştık,55 lira olmanın verdiği mutluluğun yanı sıra adamlar ve süslü kızın ilgisi muabbetleri çok hoştu.uzun süren numarayı kaç alalım sesli düşüncelerimizden sonra 2.5 te karar kıldık.özgenin lensi bir çırpıda takmasıyla herkes onu alkışladı,şaşırdık afalladık sevindik.lensleriyle yeni bir hayata başlayan özge artık titanyum çerçevesinden uzaktı.yollarımızı eminönü tramvayında ayırdık,ben üsküdar vapuruna onlarda cevizlibağa doğru yola çıktı.üsküdardan direk salona geçtim fer sporu bitirmiş eve gitmişti.salon kalabalıktı en önemlisi cenk vardı.7.15te salonu terk etmem gerekiyordu özsütte c&a dan tuğba ve gönülle buluşcaktık,aceleyle yaptım sporu,wamp kankam yanağıımdan makas alarak sevdi beni =} açlarda geldi,ben bitirdim tomurcuk geldi şort giymişti güzel olmuştu.odada karşılaştık dedmki okuldanmı geliosun hem okuyomuş hemde 2 günü boşmuş çalışıyomuş,istanbul ünide işletme okuyorum diyince oha avcılarmı dedim beyazıttaymış,bizim kampüsü biliyomuş ama eski manitası inşaat mühendisliğindeymiş gelip gidiyormuş baya,2.sınıfmış alttan dersi bitane varmış ama vizesi baya ii geçmiş kurtarrım dedi,89lumuş bende 7li gibisin dedim,oda bana sende daha ufak gözüküyorsun dedi =} geçen benim elimde çizim falan görmüş iktisad grafiklerine benzetmiş 1.sınıf sanmış beni =} baya muabbet ettik adı "hariç" herşeyi öğrendim bidakinde adınıda öğrenirim sonra çıktım salondan kızların yanına gittim ikiside gelmişti özlemişim valla bol bol mağzayı anlattılar bana beyaz çikolatalı mokayı onlar,fındıklı fiiltre kahveyi ben içtim.sonra kalktık,eve geldim ve şuan da kötüyüm hasta olacak gibiyim bugunku kötü performansım tamemen bundan.
o yzden ballı limonlu su içerek seni bitiriyorum.
hoşçakal.

2 görüş...:

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FERibot dedi ki...

balli limonlu su mu kulaga bile tuhaf geliyor halbuki

Yorum Gönder

Search this blog