spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

nakil.

14 Kasım 2009 Cumartesi

selam bılok.
dün yazamamış olabilirim ama sınavlarım bitti mutluyum huzurluyum evde oturasım yok doğrusu.
bugun sana neyden bahsetcem biliyormusun üsküdar minübüsünde en önde oturuyordum,6 7 ay önce yıktıkları yer varya hani çarşı girişi akbankın orda onun orda bi telekom yada işte telefon aramaları için bir yer var bildin mi.onun camında "hac kart geldi" yazıyordu.nedendir bilmem garibime gitti.şimdi hac kart nedir bir bakayım dedim şeytan taşlamanın hemen karşısına bir ankesör koymuşlar ordan heryeri arayabiliyormuşsun üstelik sevaba giriyormuşsun.hayır anlamadığım şey şu nie adam üsküdardan hac kart alsın hac dan alır abi.sen burdan hac kart alsan,haccı arasan şeytanın karşısındaki ankesör çalsa senin hacının açacağı ne malum.
neyse dün sabah noldunun anlatayım.geçenlerde markafoni adlı sitede beğendiğim levi's saati sana yazmışmıdım hatırlamıyorum ama birçok kişiye bundan bahsedip annem plastik saat almamı istemediğinden almadığımı anlattım.cansel benim böyle bir saat beğendiğimden haberdar bile değildi ve dün sabah uyandığımda o saat benim masamın üzerinde duruyordu.gece internetten tekrardan bakmıştım işte nerde bulurum istanbulda diye sabah masamdaydı bılok.şok oldum böyle birşey insanın başına nasıl gelir diye düşündüm canseli uyandırdım kalk dedim nerden geldi bu dedim al senin olsun dedi iyide biliyomusun beğenmiştim ben bunu dedim oda bir şaşırdı afalladı sonuçta canselin arkadaşı ezgiye bunu doğum gününde getirmişler ezgide hayatta takmam diyip cansele vermiş oda bana getirmiş.insanın başına böylesi bir tesadüf gelince kadermi tesadüfmü sorusuna nasıl olurda tesadüf demez bılok sorarım sana.
dün gece güzeldi nedenini sorma sana anlatamam ama sınavlar bitmişti 2 tek atılırdı yani.bir huysuz ve tatlı kadın şarkısı geldi aklıma bigün doğuşla ada bara gitmiştik ozamanlar ceren falan bebek daha ;} artık fasıl adamları son şarkıları çalıyor 2 masa kalmış biri biz.kağıda yazdık huysuz ve tatlı yı çalın abi dedik,adam öyle bir çalmıştı ki bılok inanamazsın o anda mekanda rahmetli zeki müren olsa şarkı bitiminde söyleyen kör adamı kel kafasının altındaki alnından öperdi inan.neyse o günler güzeldi tekrarlansın isterim.
dün sporda baya baya ortam yapmış halde bulunuyorduk.fer ali ve ferin apartmandan barış vardı.kendisi salona yeni giriş yapmış akademi sınavlarına girmeyi planlayan bir dazlak.alisak da uzun bir aradan sonra aramıza katılmış bizi mutlu etmiş,çıkışımızı beklemiş ve hepberaber çıkıp yürümemizi sağlamış bir abidedir.dün sinoplularla kankalık derecemi baya baya ilerlettim.büyük gidip güzel kaşa demişki sen kaşları mı alıyorsun,cevapını duy bılok epilasyon yaptırmış hem de iğneli hemde annesinin zoruyla=} nedense kendi yorumumu buna katmak istemedim..sonra bana rujumun markasını sordu ordan girdik ojeden çıktı abla kardeş üzerime geldiler kıskanıyorlar galba beni anlayamadım gitti =} bu arada fere demedikleri kalmadı da susuyorum söylemiyorum kalbi kırılmasın diyerekten.;} ayrıca bayadır teşrif etmeyen benkır gelmişti,biz kendisini çöpe girmiş sanıp üzülüyorduk halbuki.
bugun tek başıma beşiktaşa geçtim pazar vardı onu dolaştım.pazardı bi tokacı vardı ve son zamanlar çok moda olan duvar yapışkanlarından satıyordu.herşey bir milyon stikırlar 2 liraydı.çocuğun stikır diyememesiyle dalga geçmiycem,sitikır a dilin dönmüyorsa yapıştırma de yapışkan de poster de yani sitirınk nedir genç.bilmemek değil öğrenmemek ayıp sonuçta.neyse çocuğun üstüne fazla gitmiyorum sonuçta o sitirınk öğrenmiş olabilir, onun doğrusu bu olablir,o modellerin adı sitirınk olabilir.kendisinden özür dilerim.
sonra babaneme gittim bılok kendisi uykudan uyandı ve beni tanımadı 5 sn boyunca suratıma baktı saate baktı şerife sanmış meğersem beni dubaiden nasıl olurda hemen gelir diye düşünmüş sonra ben olduğumu anlayınca baya afalladı.babanem emelin kardeşinin kızı bilgehandan bahsetti durdu kaç senedir dersanaeye gidiyormuşta kazanamıyormuşta falan filan geç olmuş diyip kalktım saat 6 sularıydı =} kendime bir taç aldım armağan taççı çocuk reklamımız yap dedi hadi len bilbord muyum ben dedim 2 liralık taçı 1.5 a aldım =}.
sonra geldim eve.babamın yeni akvaryumuyla tanıştım,sonra babama mail atmayı öğrettim ve bana attığı maili aynen kopyalıyorum bılok "nazlıcıakgım yeni akvaryum aldım şubalıgı nakıl edersen sevinirim". eski akvaryum patladığından beridir 5 lt lik pet şişe içinde yüzen tek lepistesimizi nakil etmemi istedi.ama hala etmedim bılok.
neyse sonra cansel geldi hadi dedik dışarı çıkalım gidip bir kahve içtik dönerken g.tümüz dondu soğuktan.hava -32 dereceye inmişti resmen koşarak eve girdik.şimdi kendisi içerde kavak yelleri adlı diziyi izlerken bende en sevdiğim ev gereçlerinden biri olan sırt kaşıma aletinin ucundaki parmaklarla sana yazıyorum.o değilde bılok demin gugıla sana görsel eklemek için sırt kaşıma aleti yazdım ekşi sözlükten bişeyler çıktı.şimdi merak ediyorum acaba dünya üzerinde kaç insan gugıla giripte bir sırt kaşıma aleti yazayım bakalım bişey çıkacak mı demiştir.yada amacı ne olur bunu yazan insanın.gitti gidiyorda sırt kaşıma aleti satılıyor bılok.gülüyorum artık.fiyatıda 1.90. alete 1.90 verip % bilmem kaçını siteye 6.00 de kargoya verecek bir insan varmıdır ya.evet bencede sırt kaşıma aleti gerçekten büyük bir ihtiyaç bana göre buzdolabı ve lensten sonra ilk 3e girebilecek mucizevi icatlardan birisi olabilir he birde şişe açma aleti var,ama onu geç,yani eski zaman insanları sever bu aleti,yeni nesil daha kuul takılır ne bilim markalı olsa falan alır onun üzerine bir a&f yaz herkes çantasından ucu çıkmış bir sırt kaşıma aletiyle dolaşır ama bu öyle birşey değil be bılok.eski nesil gugıla zor girer birde sırt kaşıma aleti mi yazıcak yok bide gittigidiyordan onu mu alıcak bankaya git havale yap falan(kredi kartı da kullanmadıklarını varsayıyorum) vay canına.eminönünden üsküdara geçince alır bitane motorum önündeki adamlardan.
bu arada o adamlar da bende hep bir merak uyandırıyorlar,hiç abartmıyorum her motora binişimde inmeye yakın acaba bugun ne satan adamlar var diyorum,nedense o adamları görünce bi mutlu oluyorum,gereksizde olsa birşeyler alasım oluyor geçenlerde bir dünya aldım mesela kalemtıraş aynı zamanda.başucumda duruyor =}.bugunde motor inişinde hepsine ayrı ayrı göz gezdirdim her zamanki gibi şal,çaaşır sepeti ve anahtarlık fener satanların dışında çocuklar için üstüne basınca öten terlik satan bir adam vardı.baya tutulmuştu eve boş gitmek istemeyen her ebevyen yavrusunu bu terliklerle sevindirmek istiyor,artık çocuklar çukulata yemesin obez olmasın istiyorlardı.halbuki o terlik öttükçe ötecek sinirler bozulacak en sonunda çocuk gerizekalı olup çıkacaktı...
çok uzattım farkındayım.
böyle bılok.yazılabilecek 2 günlük en iyi bıloğu yazmayı çalıştım sana.elimden gelen bu.elimden gelen bu dedikten sonra ben iki kişiyimde derdim sana ama demiyor bunu uzatmıyor.kapatıyorum.
hoşçakal.

1 görüş...:

FERibot dedi ki...

Gizemli bir son olmus sanki ayrica hac kart candir, akvaryumunuz hayirli olsun ama bence pet sise daha orjinaldi.. :D

Yorum Gönder

Search this blog