spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

halka.

26 Kasım 2009 Perşembe

bugun yolda bir adam yorulmuş poşetlerini taşıyamıyordu,yardım edeyim dedim amca naber nereye dedim aldım poşetleri beraber yürümeye koyulduk,saygıdeğer gibi duruyordu.kendisi ismini söylese xxxx bey amca diye hitap ederim diye düşünüyordum.konuştuk yürürken,kardeşi varmış çok hayırsızmış ondan bahsetti,insanlara hayırlı gibi görünüp ailesi için oldukça hayırsızmış.nasıl yani dedim mesela mescid yaptırdı ama bana bir gün gelirken ekmek alıyımmı demez dedi.alla alla dedim ama amca mescid yaptıran insan bunu neden sormaz dedim bıyık altından gülümsedi imalı olarak.sen anlamazsın kızım dedi,durağa gelmiştik gel oturalım anlatayım dedi ptt nin önündeki durakta oturduk.eskiden diye girdi tüm buralar bizimdi dedi eliyle ptt nin arkasından başlayıp kadıköy tarafıına doğru bir ok çizerek,biz iki erkek kardeşiz benim birde ufağım var dedi.babam bütün mallarını bizim üstümüze yapmıştı sonrada göçüp gitti dedi.kardeşimle biz kaldık sonra dedi bir oyunun içerisinde gibi arsalarımızı paylaşır,çit çekerdik kendi çapımızda..birgün ilk defa kardeşimle anlaşamadığımızı farkettik,ben kendi arsalarım üzerine lünapark kurmak isterken o mescid istedi ve birdaha asla eskisi gibi olamadık.hep konuştuk görüştük ama öyle değil işte dedi gözleri uzağa dalarak.kepini çıkardı kafasını kaşıdı geri giydi.ikimizde evlenmedik dedi ama benim hayatıma giren çıkan kadının haddi hesabı olmadı dedi ama onu hiç bir kadınla görmedim mesela dedi.bey amca siz galba daha deli doluymuşunuz dedim anlamadı baya dolmuşum evet dedi,dolmuş hattınıda ilk ben başlattım dedi kafamı geri çevirip güldüm,tekrar ona baktım.ben bir lünapark kuramadım mesela ama tatlıcı açtım dedi.kerane tatlısı benim buluşumdur dedi,vay canına dedim.ama kardeşim mescid yaptırdı dedi.neyse bey amca sağlık olsun dedim öyle öyle dedi benim adım atıf bu arada dedi sırf merakımdan sizin ufağınzın adı ney dedim oda faik dedi.ben spor salonu semalarına gelmiştim amcada erdem sokaktan içeri gircekti ayrıldık kendine mukayet ol dedi,iyi bayramlar atıf bey amca dedim.
salona girdim cenk ordaydı heralde kendisni son görüşümüzdür diye konuştuk fer ile,altın sarısı eşofmanı olsa bile tatlı bi insandı kendisi bu arada amca ile konuşurken biz jeyms geçmişti yanımdan onu anlattım fere,dün yine feri görüntülü aramış ondan falan bahsetti sonra sinops geldi,emo ile muabbete daldılar bizde uzaktan katılıyorduk,kerane tatlısını bilirmisiniz diyince içten içe güldüm bilmezmiyiz dedim sonra sinops a nereli olduklarını bulcağımz oyunu oynadık ve olmadı bılok trabzon çıktı ama onlar tabiki de sinops olarak kalcaklardır.
çıkışta yarma ile kütün yakınlaşması ve büyük sinopsla elektralinin hali emonun salondan çıkmış olmasıyla alakalı olabilir miydi bilmiyorum.ama inan hoşlanmadım.sonra çıktık japon kedi gördük,harita üzerinden otobüsün hızını kontrol edip,kurdelalı bir kılıf gördük.bayar caddesi güven sokak falan derken arife bitiyordu bılok.
akşam olmuştu yemek yemiş ve elimdeki değişik aletten haritalara bakıyordum,gps diye birşey var olmasının yanısıra evden çekiyordu ve yazan şey faik bey sokaktı...
fere mesaj attım atıf bey sokak yazıyor dedi.
tepki vermedim o an için hiçbirşeye tepki vermedim.çünkü bugun önemli bir gündü,benim yeni bir telefonum olmasının yanı sıra yarında bayramdı.
hoşçakal bılok.

2 görüş...:

FERibot dedi ki...

Bey amca kendini tanitmadigi halde isminin Atif oldugunu tahmin etmen de guzel olmus.. :D

nazlı k. dedi ki...

bey amca adını söyledi diye yazmıştım içini vererek okumadın sanıyorum ki...bunu sana nerden yazıyorum bil bakalım.evet ondan. =)
Hadi saygılar abicim.

Yorum Gönder

Search this blog