spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

farketmez.

22 Kasım 2009 Pazar

timur hoca hastaymış bılok.üzüldüm,ders olmuyacak diye ne kadar içten içe sevinsemde aslında düşününce kendisi benim sevdiğim hocalardan birisi oluvermiş ve gerçekten iptal olmasın hiç istemediğim bir ders.ödevlerni yapmamıştım düşün ama yinede iptal olsun istemezdim heralde,gerçi yarın elimdeki fıtık benzeri şey için hastane köşelerinde günümü geçirecek olsamda neyse timur hocaya geçmiş olsun diyorum.
sana 2 3 gündür neden yazmıyorum biliyor musun,bende bilmiyorum hep bir bahanem var ama,dün bjk fb maçı vardı tam anlamyla süperdi doğuş nevzat berkcan neco oğuz beraber izledik ve ben sonra bedrik kafayı bulmuş beşiktaşımın 3 golüne dayanamamış diye maçtan sonra ortamı terk etmek zorunda kaldım,neyse kısmet değilmiş diyelim.
dün fer yeni telefonuna kavuştu,hatta aileleri için tarihe geçecek tarzda bir gün oldu,kendi tabiriyle eve teknoloji üssü kurmuşlar =} evet yeni tvleride var,renkli :P
neyse bılok cuma fosil vardı,volkan vardı,cumartesi ananeme gittim,araziye gitmedim uyudum ama bilsem böylesine güzel geçecek hasan emre göksel zeynep falan filan gidicek,yine gtmezdim.yalan söylüyorum belki granit için giderdim ama gitmedim iyide yaptım.aynı günün devamında canselin metroda graniti görmesi herhangi bir şeye işaret olamaz evet.sonuçta bılok"azdan az,çoktan çok gider"
neyse oldukça kısa geçerek gün tamamlaması yapıyorum.bugun spora gittik ferin telefonu inceledim,emo bizi baya güldürdü,kendiside baba bir bjk taraftarı olduğu için neşesi yerinde yüzü gülüyordu.anlattıkça anlattı,sonra beraber o kız seni sevmesede farketmez o kız sana bakmasada farketmez adlı çarşının bestesini söyledik salonda ferde bize katıldı taylan ise masaya vurarak tempo tuttu anca bunu yapabiliyormuş ayrıca fer neyi farkettim biliyormusun taylan saçının önüne jöle sürmeyemi başladı ne yaptı bir haylaz tipi geldi herife.neyse biz sloganlarımıza devam ederken cenk geldi kendisi bir fener taraftarı olduğu için gözleri doldu ama sonra anladık ki sadece fener yüzünden değil tezahuratımızın içinde geçen"dün gece bekledim seni evinin önünde görmek istedim seni son bir kere vedalaşıp gidecektim askere..." bölümüne denk gelmişti,evet cenke kal gelmişti.neyse emo taylan falan gittiler yanına bende sustum artık devam etmiyim dedim bir amino asit hazılardılar cenke 4.5 ytl =} ii geldi sonra sporuna başladı.küt olsun ev hanımı olsun hatta muammerin kızı sümeyra olsun spor yapıyorlardı,ev ahalisini toplamış gelmiş olan bir adam vardı kendisi sor yapıo ama yanındada 3 kişi taşıyordu.sipin abisi sandığımız bir adam muabbete gelmişti ve benç piresin sehpasında muabbetine devam etti çok kalabalıktı.
neyse sipor bitince ev hanımı ile odada karşılaştık okuldaki gerizekalı çocuklardan bahsetti bitanesinin mastürbasyon sorunu var dedi ilk olarak afallamış halde pört gözlerle kendisine döndüm kendisi bunu çok doğal birşey olarak söyldi hatta sonra açıklamasınıda yaptı bende demek bu anlamada geliyormuş diye bişey çaktırmadık ama şimdi vikipedidende baktım bildimiz anlam dışında bir anlamı yok.bence ev hanımı kelimeyi karıştırdı ama oda çaktırmadı.ayrıca küt yarma ve yaşlı adam muabbet ederlerken arda domuz gribi dedi küt,adamda bağra bağıra saba tümere çaka çaka domuz gribide olmuştur dedi,yarmada saba tümer değil sinem kobal diye düzeltti kütte biz senn kime çaktığını sorguluyormuyuz özel hayata girilmez dedi,sonunda jeyms ve kendisine topun geliceğini bildiğinden sanırım.
neyse bılok eve gelip çamaşır bulaşık yemek süpürme derken günü bitirdik.elim çok acıyor bilesin.
bugunluj bu kadarla noktalıyorum.dikkat et.
hoşçakal.

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog