spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

edavat.

12 Kasım 2009 Perşembe

selam bılok.
bugun önemliydi.ananem ameliyat olucaktı ama erken uyanamadığım için ameliyata girişine yetişemedim.ben onun yanına gittiğimde saat 1 30 falandı.bugunde vapura bindim ama eskilerendi.neyse ameliyat baya güzel geçmiş doktorun dediğine göre protez takmışlar 2 gün sonrada yürütmeye başlıycakmışız baya baya sevindim.
saat 2 30 gibi canselle ayrıldık hastaneden.metrobüslen döndük.cans eve ben sipora gittim.gittiğimde fer dışında 2 tanede kadın vardı ve fer geleli 2 saat oluyordu.
bisiklet sürmeye başladım bende,cenk geldi sonra kahve deri cekentiyle.neyse emo bize bazı hikayeler anlattı.3.de mutlaka patlarım geri dönüşüm olmaz falan dedi.birgün rus pazarındaymış beyazıttaki.alet edavat alıcakmış.yan tezgahın sahibide yeşil şalvar beyaz gömlek yeşil takke çember sakallı tam bir müslümanmış.hatta emonun tabiriyle 4 4lük değil 4 8lik miş.
neyse emo aletlere bakarken yan tezgaha bi adam gelmiş demişki hacıcım bana bunları sardın ama ben bunları alamıyacam istersen aç bak kırık falan varmı diye kusura bakma demiş.bizim müslüman o an dua okumaya başlamış ama sesli olarak esnafta ezan okunuyor sanıp mescide gidenler abdest alanlar falan olmuş.neyse emo ve müşteride adama bakıyorlarmış şaşırıp afallamış halde.müslüm duayı bitirip elleriyle yüzüne dokunduktan sonra müşterinin yakasına yapşmış.kravatından tuttuğu gibi havaya çekmiş nasıl olurda almassın sen allahın kulu değilmisin falanmısın filanmısın diye saymışta saymış.adam şaşkınlıktan konuşamıyor emo ise adama müdahale etmek istiyor ama anlayamadığı bir güç ile adamın vücuduna dokunamıyormuş.esnaftan bunun gibi yeşil giyimli müslümler gelmiş hu çekip kafalarını sallamaya başlamışlar aynı takva filmindeki gibi.sonra takkeleri uçmuş kafalarından hemen diplerine düşmüş.emo ne olduğunu anlayamadan ortamdan uzaklaşmaya başlamış.arkasına dönüp bakmaya korkuyor o an başlayan karla karışık yağmura aldırış etmiyormuş.o anda cesaretini toplayıp arkasına dönmüş bakmış ve neredeyse alisamiyen stadını dolduracak kadar insan hu çekip metalika konserinde gibi kafa sallıyorlar.emo adımlarını hızlandırmış ve gördüğü ilk tramvaya atlamış.
orda ne olduğunu asla öğrenememiş bunu anlattığı arkadaşlarıda emyla bağlarını koparmışlar.ancak kapalıçarşı esnafından olan,babamında kankası olan muammer açıklamış doğruları.o adam kendini mesih sanıyor ve insanlarıda buna inandırıyor ve sürekli böle hu çekmelerle falan uraşıyormuş.müşteri ise muhtemelen o günden sonra o stadı dolduran insanların arasına katılmıştır,zamanında o kalabalığın hepsi birer müşteri olarak bu pazara girdi demiş.iyi kurtarmışın paçayı falanda demiş.bizde şaşkınlıktan bişey diyemedik doğrusu.neyse galba cenk askere gidemiyor bılok.uzamış bir sonraki dönem gidebilirmiş.bunu dedikten sonra kendisinin kısmet değilmiş diye tepki vermesi beni son derece güldürdü =}
bu arada dün sip in silahından bahsetmemişim sana nasıl olduda atladım anlamadım.dün sip geldi barın orda durdu ardından emo geldi sip silah verdi griy renkte emoda tık odasına koydu kapıyıda kitledi.
aynı fotodakindendi doğrusu.
sonra içeriden ses falan gelemedi valla.
neyse duvarda ne olduğunu ben ve sinop kardeşler bilemedik.emo ve fer bildi.Atatürk ve inonunun resmiymiş bılok bidaha asla unutmam.
neyse spordan çıkarken feri baya bekledim yine kendisi birde gelip 5.39da salonu terk ederek yeni bir rekora imza atamadı =} o sırada duşta olan cenkide beklemek istediysekte fer canana yetişecek diye acele ettik.bu arada karakuruya fer kafasını uzatarak öpücük atmış oda saol demiş o sırada "aç" salona geldi kendisi beni kesti bende giç kesme asla olmaz ya yumurta ya ben dedim oda yumurtayı seçti.doğrusu bu tercihinden emin olduğum için böle bişey dedim.günde minimum 14 yumurta yiyen bir insan tabiki yumurtadan vazgeçemezdi.
neyse sonra evlere dağıldık erdem sokaktan girerekten.bu sırada merabaları merak ettik bayadır gelmiyor diye.
yarın volkanoloji sınavım var bılok herzamnki gibi çalışmadım.ama pişman değilim,kırgın değilim,kendim seçtim aslında yanlızlığımı der bir şarkı hatırlarım.ferhat göçer söylüyordu sanırım.ferin ve ferhat göçerin isimlerinin aynı oldunu yani adaş olduklarını fark ettiğimde çok şaşırdım yani ikisinide uzun zamandır tanıyordum ,ikisinin adıda hep ferhattı ama nedense aynı olduğunu kabul edemedim bi türlü.bunca zaman geçti hala kabullenmiş değilimdir.mesela ferhat göçerin adı doğuş göçer olsa yemin ederim yadırgamazdım.işte bılok bu 3lünün sanada bazı fotoraflarını yansıtıyorum sen ver kararını.
ve bılok bugununde sonuna geldik kendine dikkat et.
hoşçakal.
(buarada sip in silahının görselini eklerken birden bire herşey gitti ve yazımıda sonlardırmıştım ağlamak üzereydim kayıt olmadı sandım ama teşekkürler bılok.)

2 görüş...:

FERibot dedi ki...

Tebirkler cok begendim dogrusu..

nazlı k. dedi ki...

beğenmek kendi içinde ikiye ayrılsaydı bence az ve çok olurdu.
bu çok olmuş.demekki ayrılıyor.
o zaman saygılar.

Yorum Gönder

Search this blog