spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

çenek.

19 Kasım 2009 Perşembe

bugun.
erken çıkışlarımdan birini gerçekleştirerek başladım güne,giz ilklerinden birini yapıp metrobüs durağında bekliyordu beni.gran pavesi adlı favori bisküviyi unuttuğum için pişmandım ama geri dönemezdim saat 6.59 olmuş geç kalmıştı,yanımda hp fotoraf makinası vardı ve görüntülediğim ilk kare,yoğun ve sisli istanbul,acıbadem metrobüs durağından.tıpkı şöyle soldaki gibiydi sağdaki gibi de insnlar vardı ve orda ben bekleyen giz vardı.
metrobüse zorda olsa bindik,z.kuyudada zorda olsa bir çift ters koltukta bulduk kendimizi.gizin bize bir süprizi vardı ve artık onu verme zamanıydı,merakle bekliyor dehşet saçan gözlerle yanımızda ayakta duran "madeks" bereli adama bakışlar atıyordum. madeks bizi etkilemişti,sanırım anlamını bilemediğimizden ötürüydü. neyse giz sonunda süprizi çıkardı ortaya. resmimi çizmişti resmen. cerrahında aynı şekilde.şoklara girdim gözüm doldu nasıl ya falan dedim,afalladım.ilk bakışta beni ne kadar çemçük çizdiğini farkedemedim =} sonradan anladım.ama gerçekten güzel çizmişti söylücek söz bulamadım.yaklaşık cennet mah civarındayken 3 genç liseli bindi,2 oğlan bir kız vardı.bariz bir biçimde kızın barzo tipten hoşlandığı belliydi,barzo tip ise sanki yol zamanında kızdan hoşlanıyor gibiydi.diğer çocuk ise kesinlikle küçükken almanyayı görmüş havasındaydı,babanesi dedesi orda işçi gibiydi,matea kezman havası vardı ve diğerlerinin ilişkilerini onaylar gibi dinliyordu.
neyse 400 a ya kıvrak merdiven geçişleri sayesinde yetiştik orta kapıdan bindik,bir durak sonra inecektik akbil uzatıcaktık geri dönermi dönmez mi dehşetini yaşıyorduk ama hızlı bir biçimde geri döndü, o anda taa en arkadan gelen bir sesle irkildik"şunu gönderirmisinizz" tanıdık çikti.en arkadan akbili uzatmıştı,oda korkuluydu göz göze geldik,endişesini anladım merak etme dedim akbil dönerken aldım onun akbili cebe attım.
cerrah bizi girişte bekliyordu,kendisi cıbıl bacaklarla aramıza renk katmıştı bugun,giz onunda resmini verince oda şok oldu,özellikler crrahın gözleri ile baya uğraşılmıştı her bir kirpiği tek tek tek ayrı ayrı ve cm cm çizlmişti,cerrah ağladı zor susturduk hayatımdaki en güzel hediye falan dedi,tamam dedik sakin ol yapma ,hayır dedi olamaz böyle bir hediye dedi ağladı giz para çekerken zor yatıştırdık,çorabın kaçıcak dedik sustu =} neyse hüseyn hoca hastaymış,nurullah hoca geldi işledi,resimleri gösterdik falan filan neyse ders bitti haritaya girdik o bitti kenarda bekleyn elifin yanına gittik,ne bekliyosun dedik yakup hocayı bekliyormuş dün baraj dersinde sunum yapmış,özge onu anlatıyordu süleymanın karşısında bir hareketleri var derken pat die genel jeoloji katından süleyman hoca çıktı direk dönüp baktı,kesinlikle duymuştu ama çaktırmamıştı.şimdide özge ağlamaya başlamıştı,herkes dört bir koldan tutuyor yapma duymadı diye özgeyi kandırmaya çalışıyor, mendil falan yetiştiriyoduk, en sonunda süleyman hoca tekrar geldi ve noldu dedi, tansiyonu yükseldi dedik,hemen getirin dedi ,hocanın odasına götürdük kolonya falan verdi hoca o an anladıkki hoca da bişey yoktu kızgınlık bakımından.özge özür dilemeye girişecekken haydi hocam biz gidelim deyip odayı terkettik,o sırada kapıdada little caeser's pizza man ile karşılaştık bz çıktık o girdi =}
neyse yemekhaneye gitme kararını almamızdaki en büyük etken karnabahardı,canım okulumun 5 para almayan güzide yemekhanesinde bugun karnabahar vardı,güle oynaya gittik 500 lira verdik aldık tabldotlarımızı afiyetle yedik.
menza önünde oturmuş derse girmeyelimde napalım napalım derken cevahir kararı aldık,yola koyulduk.metrobüse binmemizle camları silip kafaları dayayıp uyumamız bir oldu.4lü koltuklarda ben ter,karşımdada gizle cer oturuodular.uyku öyle tatlıydiki çalan telefonuma bile aldırış etmedim.fer mesaj atmış gidişata puan vermesse statikten g.te geldiğini belirtmişti halbuki.neyse edirnekapı civarında refleksel olarak uyandım ama devam edicek olmanın hazzı ile dayadım kafayı geri o sırada cerle gizin uyuma şeklni farkettm ve haberleri hala yoktur,foto çektim öyle uyumaya devam ettim.o fotoda şu
bu fotoya bilerek ilgi çekmek istedim,günün fotoğrafı olabilir çünkü.neyse sonra kafayı koyduğum gibi devam ettim uyumaya ,zorla mecdiyeköyde uyandırdılar zorla indirdiler.cevahirde bi bo yoktu doğrusu bılok almanlar telefon açmışlardı gelicez diye ama ingilizlerle bir olup bizi satışa uğrattılar.işi alamadık anlıyacağın.onun yerine kahve dünyasında biz bize oturduk bizde.10 yıl sonrasından bahsettik pepito kılaptan bahsettik,tunalıda gezinriken 360 derece dönermiyiz dedik,merak ettik,evlilik oldu mevzu nişan olmadı....
sonra kalktık metrobüse binerek cerrahla ayrıldık,köprü durağında olur olmadık el hareketlerimle bizim metrobüse dahil olan ferle acıbademde indik,gizi yanlız bıraktık.3b gördük koştuk baktık koşmaya gerek yok yürüdük.binmemizle inmemiz bir oldu,salona giriş yaptık.fer uzun zamandır gelmiyor heyecanla bugunki olayları bekliyordu,ama bılok salon belki de hayatının en boş günlerinden birini yaşadı ve çok az insan geldi.ama ne apartbar ne merabalar yoktu.bu arada ben jeymsin kime benzediğini de buldum ayferle oğuzun oğlu berkin tıpatıp aynısı yani berkin fotosunu fere atınca o da oha küt jeymsten doğursa bu kadar benzer diyecektir eminim.iğrenç müzikleri değiştirirken karakurunun verdiği tepkiye şaşırdım,pal stationu bulmuşken geri cdyi açtım,arapçamsı şarkıda kendisi dans etti izledik.spor bitince ıhlamurun ordan mekanlara girişimizi yaptık,yolda gördüğümüz media markt şeyini alalım mı almayalım mı dedik ve almadık ve belki de bu ferlerin gelecek 10 yıl için aynı televizyonla idare etmeleri anlamına geliyordu ama biz bunu yaşayıp göreceğiz.elden birşey gelmez.habibenin karikatürü ile tanıştım ve eve geldim.yarın vizesi ödevi falanı filanı olan fere başarı diledim fakat bu sırada küçük hp makinamla feri çekmeyi unuttum.şu an radyoda çalan şarkı ise özcan denizden"yok bir sitemim hayatta herşey kısmet" ferin hoşuna gidebilecek bir tesadüf diye düşünmekteyim gerçi onun bugunkü şarkısı bunca yıl herkesten kaçtın en sonunda buldun sandın dı ama neyse.
bugunu bu şekilde bitirdim diyelim bılok.aslında bitirmedim ama biz öyle diyelim.
cumartesi arazi varmış aşırı mutluyum.
hoşçakal.

1 görüş...:

Gizem Biriz dedi ki...

lanet kadın uyurken ki fotoğrafım(z)dan ötürü diğer resimlerin çem-ÇÜK! olcak bunu bil :D
benim bloga yazdığım yazıyı bi oku benzermi 10 saat sonra görüşmek üzre
çav
baksana bgun sölediğimiz şarkının adı neydi
s.v.t?

Yorum Gönder

Search this blog