spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

anorak.

11 Kasım 2009 Çarşamba

selam bılok.
güne 6.30 sularında ve kapkaranlık yağmurlu bir havayla başladık.insan böle bir güne uyanmış sınavına hiç çalışmamış hala deli gibi uykusu olunca ne giyeceğinide bilemiyor doğrusu.dolaba baktım ve yapmur geçirmicek olan eşoftman altı ve kapşonlumu geçiriverdim.
metrobüs güzeldi derken giz ile z.kuyudan aktarmamızı yapıp oturduğumuz ve ders çalışmaya o anda başladığımız araç edirnekapıda tamamen bozuldu ve bizi indirdi.edirnekapıdaki 3 milyon kişi arasına 3.000.001 ve 3.000.002. kişiler olarak kulvardaki yerlerimizi aldık.yaklaşık 10 dakikalık gecikme sonucunda zor da olsa kapıdan sıkışarak yeni bir metrobse bindik.buna hiç hazır değildik ama elimizden birşey gelmiyordu.sefaköy civarında yer bulabildik poplarımıza ve derse başladık.
okula geldik arkadan gizi tanıyıp beni bir çocuk sanan cer öz ve sinemle sınıftaki yerimizi aldık bu arada sinem merdivende takılıp yeri boyladı allahtan kime görmedi.metrobüstede düşmüş ordada ceren kurtarmış =}
sınava granit geldi kendisini dün bülentede benzettikten sonra bugun ona bakışlarım hiçte hoş değildi açıkcası.millet son dakikalarda sınava çalışırken ben adamı izledim kilo vermiş olmasına rağmen var olan göbeği aslında çok tatlı duruyordu töbe töbe.
neyse sınav en sevdiğim tarzda ama 4 yıllık üniversite hayatım boyunca ilk defa başıma gelen bir şekilde 4 sorudan 3ünün cevapını ister durumdaydı.sınavda yine mahirin yanıma düşmesi komikti.
sınavı atlattık kopilere gittik falan filan.
sonra ananeme gittim vizit anına denk gelmişim teyzem dışardaydı doktorlar kimseyi istemiyordu yanında hastanın,bitince girdik,yarın ameliyat olcağını öğrendim,hayırlısı olsun dedim.
sonra saat 4 civarı oradanda ayrıldım.1645 üsküdar vapuruna 16.44te bindim yine yeni vapurdu en arkasına geçtim teyzem hastanede bisürü bayat ekmek vermişti martılara at diye onları attım yanımda oturan adının %90 hasan olduğunu düşündüğüm amcayla(alttasolda) biraz muabbet ettim.hava o kadar güzel ve istanbul öyle bir güzel gözüküyorduki ara sıra vapurla dönme kararı aldım mutlu oldum açıkcası.sonra inip minübüse bindim.tansaşın ordaydım fer acı haberi verdi cenk ve gayrimeşru çocuğu şu an spordan ayrılıyorlar dedi kısmet demekten başka birşey diyemedim.halbuki biz bugun kantinde özgeyle biraz az fotoraf çekseydik o son sigarayı içmeseydim hastaneye giderken kaçırdığım tramvaya binseydim vizitten çnce içeri girmiş olsam ve vizit zamanı çıkmış olsaydım muhtemelen cenk ile aynı anda aynı mekanda olacaktık.bunun benjamin button dilinde açıklaması budur bılok =}
neyse sporumuzu yaptık benim zorlayan bacak ağrım saolsun herşeyden tadımlık yapmama fırsat tanıdı.öğretmen kankam vardı.bi ara yüzümü yıkamaya gittim küt saç geldi içerde öretmen ve küt ve ben grip muabbeti yaptık sonra çıktık kütle baya baya kankalığımızı ilerlettik.kendisi ne okuyorsun dedi 3 kere jeoloji dememe rağmen anlamayınca yarma olaya müdahale etti maydonoz lafını takmak isterdim ama yarma ona çok uyuyor bılok.neyse kütle uzun süren muabbetimiz esnasında yarmanın adını öğrendim fer önceden sölemişti inanmamış yanlış anlamıştım.ama doğrusu taylan hiç yarmaya göre bir isim değil bılok.
neyse jeyms karakuru yaşlı tayfasından bi kaç kişi ergen akapunktur ve sip oralardaydı ve adının nermin olduğundan emin olduğum vamp kankam vardı.neyse sonra çıktık siporumuzdan parkta bir sigara içtim zelihayı aradık fere mesag atmış çünkü kendisi ama derste diye irtibata geçemedik.neyse fere dedimki anorak yelek istiyorum töbe estafurullah dedi.kendisi bunu bildiğin küfür gibi algıladı=} sonra şimşek çaktı üşüdüm falan herkes kendi yoluna ayrıldı.
demin zelayla konuştuk 30 dakka kadar kendisi bisürü dedikodu anlattı =} ama sana yazmak istemiyorum.
zaten dedikodu olmayan kısmını benden önce fer anlattığı için her lafı ağzıma tıkadı zel.
öyle işte bılok bugunde böyle geçti.
yarın ameliyat var umarım iyi geçer.
hoşçakal bılok.

3 görüş...:

Gizem Biriz dedi ki...

annabel lee.
hace muchos muchos años en un reino junto al mar
habitó una señorita cuyo nombre era Annabel Lee

y crecía aquella flor sin pensar en nada más
que en amar y ser amada, ser amada por mi.

nazlı k. dedi ki...

ق يصل الرجل

Adsız dedi ki...

geçte olsa söylemek isterim ki seninle nice hatalı ,öpücüklü fotolar çektirmek isterim ,cenki göremicek olsan bile!

Yorum Gönder

Search this blog