spermdin

yine

yine

büyüdün

büyüdün

iyisin.

iyisin.

ayı grylls.

30 Ekim 2009 Cuma

bugun erkenciydim.metrobüs kahvaltıma yeni bir ürün bulmuştum kekikli biskivü.aslında bunu daha önce fer sölemişti ama türkiyede yok oldunu sanmıştı.
kapi şeftali,hindistan cevizli eti puf ve kekikli biskivümle geçirdim metrobüs yolculuğumu.sürekli sürekli aynı şarkı çalıyor yine de sıkılmıyordum.yağmur yağıyordu ama cennet şemsiyem yanımda diye korkum yoktu =)
çok fazla gergin ve sıkıcı bir okul gününün ardından klasörümde bir adet muz ile tek başıma metrobüsün yolunu tuttum.
uyuyakalmışım tam edirnekapıya gelmek üzere uyandım,aktarmamı yapıp uykuya devam etmek istedimse de olmadı.
köprüye girerken o istanbul halini çok seviyorum böyle hava puslu gibi oluyor renkler sanki hue saturation la oynanmış siyah beyaza yakın ama tonlamada renkler belirgin gibi.
spora geldim sonra saat 4 civarıydı bisikletime oturdum,ferde bisikletteydi onunda bugun acelesi vardı ve acelesi olupta sporunu da ihmal edemeyen her genç gibi oda direk bisikletine binmişti.
ultimate survival başladı zamanlama harikaydı bugun yine timsah buldu grylls. kendisini biz sadece izlediğimizden ötürüdür, neler diyor bilemiyoruz ama galiba timsah buna dokunuyor, pişiriyor şaşırıyoruz.
onu bunu bilmem de ayı grylls'e saygım var bılok.adam neler yedi neler içti bak hala burda..
şimdi farketttim de sinoplu ikizler bayadır uğramıyorlar salona. yeni kankam kadınlarda siyahi olanı tekti,öğretmen sarışını sordum,domuz gribi tatilini fırsat bilip tatile gitmiş.
ben çıkarken saat 7 oluyordu küt gelmişti.sanırım yarım saat sonrada jeyms gelmiştir.hala neden saklıyorlarsa birlikteliklerini..
klasörümde muzla dönerken eve yağmur vardı.
şemsiyemi açtım,önümü kapattım nedense gülümsüyordum ve muzumu yedim.üzerinde yaprak yoktu evet ama tadı güzeldi.iyi ki yemekhaneye gitmişim bile dedim =}
evet gelince durgunluk çökerya işte öyle birşey bılok.
bugunkü performansımdan memnun değilim evet.dengem bozuldu bılok ben istemedim ama bozuldu.
ben tam kendime göre..
ben tam dünyaya göre ...
der bitiririm bılok.
hoşçakal-gülegüle

0 görüş...:

Yorum Gönder

Search this blog